Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl
22-02-2018 | 08:20 | PolskaRusza pierwszy w Polsce kurs, który pozwala zbudować umiejętności niezbędne do pełnoetatowej pracy zdalnej w obszarze wsparcia administracyjno-marketingowego firm. Wirtualna asystentka otwiera możliwo
Konica Minolta wprowadzanowoczesne usługi w chmurze Warszawa, 4 lipca 2018 – Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż
INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie wartość 5
„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomwareRansomware o nazwie „Satan” pojawił się po raz pierwszy na początku 2017 roku. Od tego czasu jego autorzy stale doskonalą to narzędzie, aby skuteczniej atakować ofiary i mak
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so
ZNAMY JUŻ ZWYCIĘZCÓW KONKURSU NAUKOWEGO E(X)PLORY!Jakub Jędrzejewski i Michał Zwierz, uczniowie z Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim, którzy zbudowali silnik mikrofalowy zasilany energią elektryczną, wygral
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie ze strony kandydatów i zmniejs