Informacja prasowa z dnia 20 września 2017 r. W dniach 18-21 października w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia odbędzie się kolejna edycja święta pasjonatów nauki – Gdynia E(x)plory Week. W programie finał n
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O
Wadowice, 8 kwietnia 2020 r.5 domowych eko-zabaw dla dzieciZabawa jest ważnym elementem codziennej aktywności dzieci, która nie tylko umila wolne chwile, ale również wzmacnia więzi i pozytywnie wpływa na rozwój najmłodszych.
Praca hybrydowa i wyzwania dla cyberbezpieczeństwaW 2020 roku wiele firm musiało wprowadzić w nagłym trybie zmiany w swoim modelu działania, zaś dla wielu normą stała się praca zdalna. Kiedy pandemia COVID-19 ustąpi, niektó
Informacja PrasowaWarszawa, 1 sierpnia 2017r. Philips Lumify – kompletne USG w smartfonie!Ofiara wypadku drogowego czeka na pomoc. Chore na grypę dziecko leży w łóżku w pokoju z bólem brzucha. Piłkarz doznaje fatalnej kont
„Szatan” szyfruje pliki – uwaga na ransomwareRansomware o nazwie „Satan” pojawił się po raz pierwszy na początku 2017 roku. Od tego czasu jego autorzy stale doskonalą to narzędzie, aby skuteczniej atakować ofiary i mak
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 12 czerwca 2018 rokuWakacje to czas urlopów, wypoczynku i ogólnego resetu. Chcemy zapomnieć
o codziennych obowiązkach, ale jednocześnie wolelibyśmy zachować w pamięci to, czego nauczyliśmy si�
9.08.2022, Warszawa.Retail i FMCG oraz branża produkcyjna największymi odbiorcami usług IT – SoftServe podsumowuje I półrocze 2022Komentarz Volodymira Semenyshyna, prezydenta regionu EMEA w SoftServeVolodymyr Semenyshyn – p
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn