Skip to content
poniedziałek, 16 czerwca, 2025
Latest:
  • Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
  • W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia
  • Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
  • Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne
  • Bolt rozpoczyna szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Będzie wprowadzać także nowe funkcje bezpieczeństwa
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Inżynier na rynku pracy

Aktualności i wiadomości prasowe: edukacja, praca, techologia

  • inzynierzy.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Edukacja
  • Inżynier
  • Nauka
  • Praca
  • Technologia
  • Wiadomości branżowe
    • Wydarzenia

outsourcing w polsce

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 inzynierzy.pl
  • Mimo wojny ukraińska branża IT działa niemal niezachwianie. Ponad połowa firm liczy w tym roku na wzrost przychodów
  • Prace nad unijnym AI Act na finiszu. W kwestii regulacji sztucznej inteligencji USA czy Chiny nie podążą ścieżką Europy
  • Rozwój sztucznej inteligencji, czyli użyteczność kontra prywatność
  • Ogromna zmiana w diagnostyce chorób układu pokarmowego. Mała kapsułka endoskopowa zastąpi uciążliwe badania
  • Ruchy tektoniczne w ciągu 250 mln lat doprowadzą do ekstremalnego wzrostu temperatury. Większość ssaków wyginie, a los człowieka zależy od rozwoju technologii
Ciekawe artykuły

Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych

Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł

Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie

Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie
Materiał prasowy 13.02.2019Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w EuropiePłaca minimalna w Polsce stale wzrasta od 2000 roku. Nowe stawki mają zastosowanie do wszystkich zawodów i branż, niezależnie

Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesie

Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesie
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia

Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necie

Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necie
Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necieCoraz cieplejsza pogoda i słońce za oknem, ale polskiego użytkownika sieci to nie powstrzymuje przed surfowaniem po cyberświecie. W maju z Internetu regularnie korzystało 28,3 mln Pol

Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?

Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami

Przełom w przepisach dotyczących prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej, zmiany obejmą 2,7 mln firm

Przełom w przepisach dotyczących prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej, zmiany obejmą 2,7 mln firm
Przełom w przepisach dotyczących prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej, zmiany obejmą 2,7 mln firm2019-07-25 Pakiet Przyjazne Prawo (PPP) to zestaw ułatwień dla biznesu. Regulacja przyjęta przez rząd na począt

MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie

MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując

Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej

Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej
AVM na targach IFA 2019IFA: Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej i Smart Home oraz FRITZ!OS 7.12 dla większej wygodyBerlin | Na targach IFA 2019 berlińska firma AVM, producent specjalizujący się w

PHIATON by CRESYN

PHIATON by CRESYN
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O

Immersja językowa, jak nauczyć przedszkolaka języka obcego w domu?

Immersja językowa, jak nauczyć przedszkolaka języka obcego w domu?
Immersja językowa to nic innego jak całkowite „zanurzenie” dziecka w języku obcym tak jak dzieje się to w przypadku języka ojczystego. W ten sposób maluch poznaje otaczający go świat w dwóch, a czasem nawet trzech językac
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Czerwiec 2025
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Maj    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGIPITKroll OntrackPGPLNPolitechnice GdaPolitechnika GdaPolitechniki GdaPRSMSUSAUSDVATWielkiej BrytaniiWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.