Wiadomości branżowe

otoMoto.pl ? ogłoszenia motoryzacyjne od złotówki

Prostota nawigacji oraz łatwość wprowadzania ogłoszeń motoryzacyjnych do Internetu jest wizytówką nowego serwisu ogłoszeniowego – otoMoto.pl (http://www.otomoto.pl).   Serwis, który ruszył 28

Prostota nawigacji oraz łatwość wprowadzania ogłoszeń motoryzacyjnych do Internetu jest wizytówką nowego serwisu ogłoszeniowego ? otoMoto.pl (http://www.otomoto.pl).

 

Serwis, który ruszył 28 lipca, podzielony jest na dwie sekcje ? skierowaną dla użytkowników indywidualnych oraz dilerów i komisów. Koszt wystawienia  ogłoszenia w serwisie to tylko 1,01 zł, a  czas jego trwania 14 dni. Jeżeli klient zechce przedłużyć swoją ofertę będzie musiał ponownie za nią zapłacić. Chcemy zapobiec pojawianiu się ?pustych? ogłoszeń ? mówi Grzegorz Brochocki prezes firmy PAYBACK, właściciela otoMoto.pl, które są zmorą działających na rynku serwisów ogłoszeniowych. Zależy nam na zadowoleniu klientów zarówno tych, którzy chcą sprzedać auto jak i  je kupić ? dodaje. Stąd nasza szczególna dbałość o zachowanie aktualnej oferty w Internecie. Ponadto w odróżnieniu od działających już na rynku serwisów ogłoszeniowych dostęp do wszystkich stron serwisu otoMoto.pl  jest darmowy dla każdego użytkownika Internetu.

 

Dilerzy zaproszeni do programu zapłacą jedynie 50 zł za miesięczny pakiet usług w ramach, którego otrzymują możliwość wystawienia 250 aut oraz dostęp do panelu administracyjnego. Z jego poziomu diler dysponuje wszelkimi informacjami dotyczącymi ilości aktywnych lub nieaktywnych ogłoszeń, ilości wyświetleń oraz dni do końca trwania emisji. Ponadto każdy diler otrzymuje swoją własną stronę WWW wraz z osobistym adresem internetowym. Zarządzanie panelem jest bardzo proste i intuicyjne a edycja strony łatwa i przyjemna. Każdy z ogłoszeniodawców dysponuje możliwością zaprezentowania własnego auta poprzez dokładny opis oraz jego zdjęcia (maksymalnie 5). Osoba przeglądająca oferty ma do dyspozycji zaawansowaną i precyzyjną wyszukiwarkę oraz możliwość szybkiego dostępu do obserwowanych ogłoszeń (funkcja schowka). Użytkownik indywidualny otoMoto.pl w odróżnieniu od dilera nie musi się rejestrować  aby skorzystać w pełni z serwisu ogłoszeniowego. Obok ogłoszeń użytkownicy otoMoto.pl  znajdą w serwisie materiały wspomagające kupno-sprzedaż oraz merytorycznie dobrze zaprojektowaną Pomoc.

 

otoMoto.pl (http://www.otomoto.pl) to najnowszy produkt grupy PAYBACK w skład, której wchodzą PayU ? płatności online, PayGSM ? doładowania telefonów online, LabFOTO ? laboratorium fotograficzne online  i PayBACK ? największy program lojalnościowy w polskim Internecie. Wszystkie wymienione projekty odniosły sukces. Wszystko wskazuje na to, że i otoMoto go odniesie ? mówi Grzegorz Brochocki ? prezes PAYBACK. Dodaje, że na rynku powinien pojawić się silny i profesjonalnie zarządzany serwis ogłoszeniowy, będący rywalem dla już działających. Za otoMoto.pl stoją fachowcy branży internetowej, ich doświadczenie i umiejętności są podstawą przyszłego sukcesu.  W ramach grupy intensywna kampania promocyjna nowego motoryzacyjnego serwisu ogłoszeniowego odbędzie się w Allegro.pl ? największym serwisie aukcyjnym w Polsce. Docelowo planowana jest również kampania bezpośrednia poprzez przedstawicieli serwisu otoMoto.pl w poszczególnych regionach Polski.

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy