Wiadomości branżowe

Umowa ramowa z France Telecom

W dniu 9.12.2011 spółka Wind Mobile S.A. zawarła z France Telecom umowę, która określa ramy techniczne oraz komercyjne dotyczące globalnej sprzedaż platformy do obsługi halodzwonków (ringback tones) oraz usług pokrewnych w ramach grupy France Telecom.„Wybór technologii i usług Wind Mobile został poprzedzony wnikliwą analizą przeprowadzoną przez laboratoria badawczo-rozwojowe France Telecom. Konkurowaliśmy w tym wyścigu z międzynarodowymi korporacjami dostarczającymi rozwiązania teleinformatyczne i jesteśmy dumni, iż polska myśl techniczna została doceniona przez tego bardzo wymagającego klienta. W ciągu ostatnich lat poza światowej klasy technologią zbudowaliśmy również wyjątkowe doświadczenie w zakresie promowania halodzwonków. Dzięki nowej umowie doświadczenia te możemy przenieść na

W dniu 9.12.2011 spółka Wind Mobile S.A. zawarła z France Telecom umowę, która określa ramy techniczne oraz komercyjne dotyczące globalnej sprzedaż platformy do obsługi halodzwonków (ringback tones) oraz usług pokrewnych w ramach grupy France Telecom.

„Wybór technologii i usług Wind Mobile został poprzedzony wnikliwą analizą przeprowadzoną przez laboratoria badawczo-rozwojowe France Telecom. Konkurowaliśmy w tym wyścigu z międzynarodowymi korporacjami dostarczającymi rozwiązania teleinformatyczne i jesteśmy dumni, iż polska myśl techniczna została doceniona przez tego bardzo wymagającego klienta. W ciągu ostatnich lat poza światowej klasy technologią zbudowaliśmy również wyjątkowe doświadczenie w zakresie promowania halodzwonków. Dzięki nowej umowie doświadczenia te możemy przenieść na inne rynki, na których jest obecny Orange. Polska jest liderem halodzwonków w Europie. Mamy więc unikalne doświadczenie i referencje.” – mówi Igor Bokun, prezes zarządu Wind Mobile.

Wind Mobile prowadzi obecnie działania sprzedażowe w Europe oraz w krajach rozwijających się. Spółka oferuje atrakcyjny program wymiany startych, nieefektywnych platform do obsługi halodzwonków. W ramach tego programu, adresowanego do zagranicznych operatorów mobilnych, możliwa jest bezinwestycyjna wymiana technologii oraz wykorzystanie doświadczeń Wind Mobile w promowaniu usług mobilnych. Rozliczenia objęte programem odbywają się na zasadzie podziału przychodów uzyskanych od abonentów (revenue sharing).

O France Telecom i Orange
Orange powstał w marcu 1994 roku, na bardzo już wówczas konkurencyjnym rynku brytyjskim. Na polskim rynku Orange pojawił się jesienią 2005 r., zastępując popularną Ideę. Orange to główna marka grupy France Télécom, jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Liczy ona ponad 131 milionów klientów, użytkowników Internetu, telewizji oraz telefonii komórkowej z krajów, w których Grupa jest obecna. Grupa liczyły 203 miliony klientów w 32 krajach, z których 144,5 miliona to użytkownicy sieci mobilnej. Orange jest trzecim operatorem sieci mobilnych i trzecim dostawcą Internetu ADSL w Europie, a równocześnie, jako marka Orange Business Services, jednym ze światowych liderów usług telekomunikacyjnych dla firm międzynarodowych.

A to już wiesz?  Nowe mojeauto.pl

O Wind Mobile
Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Będąc użytkownikami telefonii komórkowej z produktami Wind Mobile spotykamy się każdego dnia.
Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: VAS Force, Halo Ads, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.
Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi mobilni operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (Era, Heyah), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i P4 (Play Mobile), a także operator Nova w Islandii.

Źródło Wind Mobile S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy