Astell&Kern – Apple Music + YoutubeLider w branży przenośnego sprzętu nie próżnuje. Dynamicznie rozwija swoją linię odtwarzaczy, przez co chętnych do współpracy nie brakuje.AstellKern to już nie tylko odtwarzacze, t
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Warszawa, 22 marca 2018 r.Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych szkoleń z zakresu o
AVM na targach CEBIT 2018„Hello FRITZ!”: AVM przedstawia FRITZ!OS 7, ulepszenia infrastruktury Mesh i modele FRITZ!Box dla sieci o dużych prędkościachW czasie targów CEBIT w Hanowerze firma AVM po raz pierwszy prezentuje FRIT
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 23.11.2017Dzieci bez względu na porę roku domagają się ruchu i zabawy. I słusznie, bo dzięki temu prawidłowo się rozwijają. Najlepsze są aktywności na świeżym powietrzu, jednak jesienno-zimow�
Warszawa, 18.01 2018 r.Autor: prof. Konrad Świrski, Prezes Transition Technologies S.A.To był wyjątkowy rok w branży ITW ubiegłym roku zawirowań na rynku IT było wiele. Stagnacja w przetargach na informatyzację instytucji p
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w