Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necieCoraz cieplejsza pogoda i słońce za oknem, ale polskiego użytkownika sieci to nie powstrzymuje przed surfowaniem po cyberświecie. W maju z Internetu regularnie korzystało 28,3 mln Pol
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Warszawa, 26 października 2017 r.Informacja prasowa Ministerstwo Cyfryzacji opublikowało we wrześniu br. projekt nowej ustawy o ochronie danych. Liczy on ponad 170 stron, na których wskazane zostały zmiany, jakie powinny zosta�
Warszawa, 19 września 2017Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach ni
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 12 czerwca 2018 rokuWakacje to czas urlopów, wypoczynku i ogólnego resetu. Chcemy zapomnieć
o codziennych obowiązkach, ale jednocześnie wolelibyśmy zachować w pamięci to, czego nauczyliśmy si�
Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Jakie zajęcia pozalekcyjne wybrać dla dziecka?Początek września to powrót do szkolnych ławek po kilku tygodniach beztroskich wakacji. Jak przedłużyć ten czas dzieciom, by zabawa trwała cały rok? Wybrać razem z nimi ciekawe
Warszawa, 01.03.2018Finansowy cykl życia młodych Polakówna podstawie wyników badania „Dziurawa Kieszeń Polaka” platformy MAMMłodzi Polacy, choć zwykle nie posiadają jeszcze zbyt dużych oszczędności czy dochodów, któ
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł