Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”, tzw. Pa
Informacja prasowa 23/07/2019Minęło właśnie 5 lat od ogłoszenia otwarcia kodu Kubernetes przez GoogleGrape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacjiW czerwcu minęło 5 lat kiedy to Google oficjalnie ogłosił otwarci
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Informacja prasowaWarszawa, 8 listopada 2018Do 2050 roku rozwój technologii przyczyni się do wygodniejszego i zdrowszego stylu życia, a my otoczeni przez inteligentne maszyny będziemy mogli cieszyć się każda wolną chwilą. Ro
Informacja prasowa – PolitanPaździernik 2017Biznesowy savoir-vivre podczas rozmowy kwalifikacyjnej –sztuka dla każdego z nasNiezależnie od zajmowanego stanowiska i branży, w której pracujemy, biznesowa sytuacja, jaką
Informacja prasowaToruń, 9 września 2021 r.Noctiluca członkiem Polskiej Platformy Technologicznej FotonikiNoctiluca, dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna z branży wyświetlaczy, dołączyła do Polskiej Platform
Mousetrap Games wspiera terapię ADHD, agresji i złościJuż jesienią Rocat Jumpurr, gra wrocławskiego studia Mousetrap Games, będzie dostępna na platformie urządzenia Mightier, która pomaga dzieciom w nauce regulowania swoich
Informacja prasowaWarszawa, 19 września 2019 r.Choć żyjemy w biegu i wydaje się, że brakuje nam czasu na przyjemności, okazuje się, że tracimy go z własnej winy. Najnowsze wyniki badań wskazują, że największe straty powo
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami