INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Informacja prasowaWspóładministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstwUnijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla grup przedsiębiors
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie ze strony kandydatów i zmniejs
Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich urz�
Materiał prasowy, 23.07.2020Sąsiad sąsiadowi (i wspólnocie) wilkiem, czyli kiedy niewielki konflikt przeradza się w wojnę sądową i dlaczego mediacje pozwalają jej uniknąćJest pierwsza dekada nowego tysiąclecia. Spór mię
Dlaczego firmy produkcyjne wchodzą do Polski mimo COVID-19 i wojny w Ukrainie? Komentarz Jana Kamoji-Czapińskiego, Dyrektora w dziale Business Consulting, Strategic Advisory CEE, ColliersWARSZAWA, 31 sierpnia 2022 r. – Relatywnie
Warszawa, 01.03.2018Finansowy cykl życia młodych Polakówna podstawie wyników badania „Dziurawa Kieszeń Polaka” platformy MAMMłodzi Polacy, choć zwykle nie posiadają jeszcze zbyt dużych oszczędności czy dochodów, któ