INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 23.11.2017Dzieci bez względu na porę roku domagają się ruchu i zabawy. I słusznie, bo dzięki temu prawidłowo się rozwijają. Najlepsze są aktywności na świeżym powietrzu, jednak jesienno-zimow�
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Warszawa, 22.11.2018 r.Informacja prasowaSystemy ochrony danych w przedsiębiorstwach stale narażone są na cyberataki. Nieustannyi dynamiczny rozwój nowych technologii utrudnia jednak utworzenie jednolitego katalogu adekwatnych z
Warszawa, 19 listopada 2019 r.Tikkurila przeszkoli studentów ASP w Krakowie i WarszawiePonad 60 studentów weźmie udział w warsztatach „Farby w architekturze” prowadzonych przez ekspertów Tikkurila na Wydziałach Architektury
Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawcaW przyjętej przez rząd „Ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych or
Warszawa, 15 lutego 2018 r. — Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, ogłasza 8. edycję globalnego konkursu dla studentów „Go Green in the City”. Celem tej inicjatywy jest wyróż
Informacja prasowa28 maja 2018 DIVOOM ATOM & POWER- Gejzery wśród głośników Bluetooth Głośniki Divoom od zawsze oferują wysokie parametry dźwięku oraz solidne wykonanie. A to wszystko w przystępnej cenie. Dzięki tem
Wrocław, listopad 2017 r.Informacja prasowaZobacz, jakie gry mobilne zwyciężyły w tegorocznej edycjiGerm Jam, Urban Mayor oraz Speed Hamster to tytuły trzech gier, które zwyciężyły w tegorocznej, 4. edycji Akademii Free2Pla
5 porad jak uczyć się angielskiego na co dzieńZ postanowienia noworocznego o regularnej nauce angielskiego nici? Nie jesteś pewny swoich zdolności językowych i chcesz się zmotywować? Przygotowaliśmy podpowiedzi, które możes
Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och