Skip to content
niedziela, 14 grudnia, 2025
Latest:
  • Innowacje przyspieszą transformację energetyczną i walkę ze zmianą klimatu. Ich twórcy mogą liczyć na wsparcie
  • Trwają prace nad aktem sprawiedliwości cyfrowej. Nowe przepisy mają ograniczyć manipulacje w e-commerce i mediach społecznościowych
  • Jeden zakaz może uderzyć w tysiące polskich gospodarstw. Plantatorzy tytoniu alarmują
  • Kolejowe przejścia graniczne na wschodzie kraju wymagają modernizacji. W planach szereg inwestycji na granicy z Ukrainą
  • Cyberataki i dezinformacja nabierają na sile w całej UE. Dodatkowe narzędzia w walce z tymi zjawiskami to konieczność
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Inżynier na rynku pracy

Aktualności i wiadomości prasowe: edukacja, praca, techologia

  • inzynierzy.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Edukacja
  • Inżynier
  • Nauka
  • Praca
  • Technologia
  • Wiadomości branżowe
    • Wydarzenia

solvency 2 outsourcing requirements

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 inzynierzy.pl
  • W zbyt dużych opakowaniach do klientów e-commerce trafia 40 mln m3 powietrza. To generuje wysokie koszty finansowe i środowiskowe
  • Min. aktywów państwowych: Aby doprowadzić do budowy farm wiatrowych na Bałtyku, wciąż potrzeba kilkudziesięciu różnych zezwoleń. Analizujemy możliwości uproszczeń
  • Klientów firm telekomunikacyjnych irytują dodatkowe opłaty i brak elastyczności umów. Nowe oferty rynkowe mają to zmienić
  • Innowacyjne oprogramowanie oceni ryzyko urazu ścięgna na podstawie badania rezonansem. Może być wykorzystane do badań przesiewowych
  • netPR.pl partnerem NetBooster, europejskiego lidera Web Positioningu
Ciekawe artykuły

PowerUp! Challenge. Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów?

PowerUp! Challenge. Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów?
informacja prasowa, 22.01.2020 r. WarszawaInnoEnergy startuje z 6. edycją PowerUp! Challenge.Co mogą zyskać autorzy innowacyjnych pomysłów? Firma poszukuje najlepszych startupów, scaleupów oraz małych i średnich przedsiębi

MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020

MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,

Kilometrówki zagrażają bezpieczeństwu na drogach

Kilometrówki zagrażają bezpieczeństwu na drogach
Informacja prasowa Warszawa, 28.03.2018 r. Państwowa Inspekcji Pracy rozpatruje kolejne skargi od kierowców, których pracodawcy rozliczają na podstawie tzw. kilometrówek. Pomimo że prawo zabrania uzależniania wypłaty od przej

Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesie

Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesie
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia

E(x)plory 2018 wzywa młodych naukowców!

E(x)plory 2018 wzywa młodych naukowców!
Informacja prasowa z dnia 1 września 2017 r. E(x)plory 2018 wzywa młodych naukowców!Dziś ruszyła rekrutacja do kolejnej edycji Konkursu Naukowego E(x)plory 2018. Konkurs przeznaczony jest dla młodzieży w wieku 13-20 lat, zain

JUŻ OD LUTEGO WCHODZI W ŻYCIE MAŁY ZUS PLUS

JUŻ OD LUTEGO WCHODZI W ŻYCIE MAŁY ZUS PLUS
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 20.01.2020JUŻ OD LUTEGO WCHODZI W ŻYCIE MAŁY ZUS PLUSJuż od 1 lutego 2020 roku zacznie obowiązywać Mały ZUS Plus, dzięki któremu poszerzy się grono przedsiębiorców, którzy będą mogli płaci�

Prawdziwy koszt „darmowych” usług online

Prawdziwy koszt „darmowych” usług online
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych – czy popularny Snapchat chroni nasze informacje?

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych – czy popularny Snapchat chroni nasze informacje?
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so

Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maile

Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maile
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu

Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejsze

Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejsze
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGIPITKroll OntrackPGPLNPolitechnice GdaPolitechnika GdaPolitechniki GdaPRSMSUSAUSDVATWielkiej BrytaniiWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.