Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necieCoraz cieplejsza pogoda i słońce za oknem, ale polskiego użytkownika sieci to nie powstrzymuje przed surfowaniem po cyberświecie. W maju z Internetu regularnie korzystało 28,3 mln Pol
materiał prasowy4 wrześni 2019Jak obliczyć płacę minimalną we Francji i w Niemczech,czyli ile może zarobić pracownik delegowany?Delegowany czy nie? W Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, we Włoszech i Francji, a takżew
materiał prasowy, 26 marca 2019Skąd wziąć brakującą godzinę na wykresówce? Zmiana czasu już blisko.Aż 84% przebadanych obywateli Unii Europejskiej jest za całkowitą rezygnacją ze zmiany czasu. Co myślą o tym kierowcy
Warszawa, 25.07.2018 r.Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej osób. Według raportu gs.s
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
INFORMACJA PRASOWA26 marca 2018ANNIVERSARY LIMITED EDITIONPod koniec 2012 roku Fostex zaprezentował słuchawki TH-900, flagowy model audiofilski tego producenta.Była to konstrukcja typu zamkniętego, z unikalnym przetwornikiem z
ZNAMY JUŻ ZWYCIĘZCÓW KONKURSU NAUKOWEGO E(X)PLORY!Jakub Jędrzejewski i Michał Zwierz, uczniowie z Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim, którzy zbudowali silnik mikrofalowy zasilany energią elektryczną, wygral
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie ze strony kandydatów i zmniejs