Informacja prasowaWarszawa, 12 lutego 2020 r.Zajęcia dodatkowe, aktywne spędzanie wspólnego czasu, edukacja od najmłodszych lat – tak rodzice starają się zaszczepić w swoich dzieciach pasję. Mnogość dostępnych zaintereso
Jak sprawić, by dziecko polubiło matematykę?Kolejny raz wyniki matur nie pozostawiły wątpliwości ? matematyka to przedmiot, który sprawia uczniom najwięcej problemów. W czym tkwi błąd? Jak zmienić podejście uczniów do ?k
Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
Informacja prasowa10/06/2019Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commercePrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-comm
Mousetrap Games wspiera terapię ADHD, agresji i złościJuż jesienią Rocat Jumpurr, gra wrocławskiego studia Mousetrap Games, będzie dostępna na platformie urządzenia Mightier, która pomaga dzieciom w nauce regulowania swoich
Informacja prasowa17.09.2018, WarszawaNAUKA JĘZYKÓW RECEPTĄ NA DŁUŻSZĄ MŁODOŚĆ?Znajomość języków obcych poszerza horyzonty i możliwość eksplorowania świata. Pozwala pracować poza granicami ojczystego kraju, otwier
Już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów, a aplikacje informujące o zanieczyszczeniu powietrza biją rekordy popularności. To wszystko dzięki danym z kosmosu.Według raportu rocznego programu Copernic
Informacja prasowa25/04/2019Cloud Foundry Foundation: firmy, które już wdrożyły chmurę, inwestują w nią jeszcze więcejChmura wciąga developerów – PaaS coraz popularniejszeUsługa „Platform as a Service”, tzw. Pa
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami