Informacja prasowa Well.hr02.07.2019 Pracownicy uprawiający sport bardziej zadowoleni, wydajni, zaangażowani – nowy raport Well.hr dotyczący rynku pracy w PolsceCoraz więcej firm zachęca swoich pracowników do aktywności fiz
Informacja prasowa17.09.2018, WarszawaNAUKA JĘZYKÓW RECEPTĄ NA DŁUŻSZĄ MŁODOŚĆ?Znajomość języków obcych poszerza horyzonty i możliwość eksplorowania świata. Pozwala pracować poza granicami ojczystego kraju, otwier
Informacja prasowa10/06/2019Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commercePrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-comm
Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necieCoraz cieplejsza pogoda i słońce za oknem, ale polskiego użytkownika sieci to nie powstrzymuje przed surfowaniem po cyberświecie. W maju z Internetu regularnie korzystało 28,3 mln Pol
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 23.11.2017Dzieci bez względu na porę roku domagają się ruchu i zabawy. I słusznie, bo dzięki temu prawidłowo się rozwijają. Najlepsze są aktywności na świeżym powietrzu, jednak jesienno-zimow�
Immersja językowa to nic innego jak całkowite „zanurzenie” dziecka w języku obcym tak jak dzieje się to w przypadku języka ojczystego. W ten sposób maluch poznaje otaczający go świat w dwóch, a czasem nawet trzech językac
Warszawa, 29 marca 2018 r.Informacja prasowa Nowe unijne przepisy dotyczą każdego podmiotu działającego na terenie UE, począwszy od jednoosobowych działalności gospodarczych po duże międzynarodowe firmy. Zmiany, które wprow
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie ze strony kandydatów i zmniejs