Wiadomości branżowe

Bogusław Linda uznany za najbardziej zaufanego aktora

Bogusław Linda uznany za najbardziej zaufanego aktora
13.05.2013 Komunikat prasowy Bogusław Linda uznany za najbardziej zaufanego aktora 13.05.2013 10:02 Tarsago Polska Wyniki badania European Trusted Brands 2013 Bogusław Linda to aktor, któremu

13.05.2013

Komunikat prasowy Bogusław Linda uznany za najbardziej zaufanego aktora 13.05.2013 10:02 Tarsago Polska Wyniki badania European Trusted Brands 2013 Bogusław Linda to aktor, któremu Polacy ufają najbardziej ? tak wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader?s Digest. Drugie miejsce zajął Jerzy Stuhr, przegrywając ze swym kolegą po fachu zaledwie o kilka głosów. Ostatnie miejsce na podium należy do Marka Kondrata. Bogusław Linda jest niemal etatowym laureatem aktorskich nagród na festiwalach w Gdyni. Jako jeden z niewielu aktorów zdołał dokonać czegoś niezwykłego: pokonał granicę pokoleń i nieustannie od wielu lat pozostaje cenionym artystą dla kolejnych generacji widzów. Na ekranie debiutował 30 lat temu wielką rolą w serialu ?Czarne chmury”. Od początku skupił na sobie uwagę krytyków i publiczności, zyskując wiele pochlebnych recenzji. Dwa lata później rozpoczął trwającą do dziś karierę teatralną na deskach Teatru Starego w Krakowie. Wielu Polakom zapadł głęboko w pamięć w roli Franza Maurera w kultowym filmie ?Psy?, z którego do popkultury przedostała się słynna już kwestia ?Co Ty wiesz o zabijaniu??, paradoksalnie nigdy w filmie niewypowiedziana. Bogusław Linda przez lata pracy artystycznej wcielał się głównie w role twardzieli, gangsterów czy bandytów. Nie stanęło to jednak na przeszkodzie temu, by respondenci obdarzyli go największym zaufaniem. W badaniu European Trusted Brands 2013 uzyskał 7% głosów. Drugie miejsce należy do Jerzego Stuhra, który otrzymał zaledwie kilka głosów mniej. Na trzecim miejscu uplasował się Marek Kondrat, a tuż za nim Krystyna Janda i Janusz Gajos. *** European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest miesięcznik Reader?s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia i Szwajcaria. Wzięło w nim udział 18 314 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji. W Polsce badanie przeprowadzono metodą on-line. Analizie poddano 1049 ankiet. O wyborze decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór respondentów.

A to już wiesz?  Firma Ericsson w Polsce uhonorowana Medalem Stulecia Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy