Wiadomości branżowe

Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji bestsellerem od przedsprzedaży

W sprzedaży pojawiła się pierwsza książka Pawła Motyla – uznanego mówcy motywacyjnego, doradcy i trenera kadry menedżerskiej. Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji zyskała miano bestsellera już w przedsprzedaży skierowanej do czytelników Harvard Business Review, od marca dostępna jest w księgarniach. Książka prowadzi czytelnika przez świat podejmowania decyzji, ukazując mu mechanizmy, które sprawiają, że ich podejmowanie jest nie tylko niezbędne, ale i kluczowe. Autor nie przemawia jednak do czytelnika ex cathedra, a prowadzi go przez świat podejmowania decyzji na przykładzie operacji wojskowych, lotów kosmicznych, wypraw wysokogórskich, działalności grup przestępczości zorganizowanej, dzięki czemu będzie inspiracją zarówno dla przedsiębiorcy, menedżera, jak i osób spoza biznesu.Paweł Motyl poddaje także analizie kryzysy i ich podstawy w takich firmach, jak Yahoo, Nokia, Intel, Encyklopedia Britanica, Vivendi, Microsoft, polskiego sektora bankowego, PLL LOT, a nawet tragedii na zboczach Broad Peak.Wojciech Eichelberger określił tę książkę jako „pozycję napisaną z werwą godną autora najlepszych kryminałów” i tak właśnie się ją

W sprzedaży pojawiła się pierwsza książka Pawła Motyla ? uznanego mówcy motywacyjnego, doradcy i trenera kadry menedżerskiej. Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji zyskała miano bestsellera już w przedsprzedaży skierowanej do czytelników Harvard Business Review, od marca dostępna jest w księgarniach.

Książka prowadzi czytelnika przez świat podejmowania decyzji, ukazując mu mechanizmy, które sprawiają, że ich podejmowanie jest nie tylko niezbędne, ale i kluczowe. Autor nie przemawia jednak do czytelnika ex cathedra, a prowadzi go przez świat podejmowania decyzji na przykładzie operacji wojskowych, lotów kosmicznych, wypraw wysokogórskich, działalności grup przestępczości zorganizowanej, dzięki czemu będzie inspiracją zarówno dla przedsiębiorcy, menedżera, jak i osób spoza biznesu.

Paweł Motyl poddaje także analizie kryzysy i ich podstawy w takich firmach, jak Yahoo, Nokia, Intel, Encyklopedia Britanica, Vivendi, Microsoft, polskiego sektora bankowego, PLL LOT, a nawet tragedii na zboczach Broad Peak.

Wojciech Eichelberger określił tę książkę jako ?pozycję napisaną z werwą godną autora najlepszych kryminałów? i tak właśnie się ją czyta. Równie ciepło o książce Pawła Motyla wypowiedzieli się Marshall Goldsmith ? autor globalnych bestssellerów, prof. Dave Ulrich ? autor The Lieadership Code, dr Wiesław Rozłucki i dr Joanna Heidtman.

Wydawcą książki jest ICAN Institute. Książka w przedsprzedaży dostępna była jedynie dla prenumeratorów Harvard Business Review, gdzie w miesiąc osiągnęła miano bestsellera, od marca dostępna jest księgarniach i Empikach.


dostarczył infoWire.pl

Źródło 4Effect PR.
A to już wiesz?  Nowy Prezes Netii: strategię przedstawię jesienią

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy