Wiadomości branżowe

Mark Weinberger globalnym prezesem firmy doradczej EY

Mark Weinberger globalnym prezesem firmy doradczej EY
01.07.2013 Komunikat prasowy Mark Weinberger globalnym prezesem firmy doradczej EY 01.07.2013 18:00 EY Od 1 lipca br. Mark Weinberger pełni funkcję globalnego CEO firmy doradczej

01.07.2013

Komunikat prasowy Mark Weinberger globalnym prezesem firmy doradczej EY 01.07.2013 18:00 EY Od 1 lipca br. Mark Weinberger pełni funkcję globalnego CEO firmy doradczej EY. Zastąpił na tym stanowisku Jima Turleya, który odszedł na emeryturę po 12 latach pełnienia funkcji prezesa i 36 latach pracy w EY. W swojej karierze, Mark Weinberger (51 lat) obejmował wiele kierowniczych stanowisk, zarówno w EY jak i poza tą firmą. Pełnił m.in. funkcję globalnego szefa działu doradztwa podatkowego EY. Przez wiele lat doradzał też największym klientom EY. Weinberger ma bogate doświadczenie współpracy z sektorem publicznym w USA. Prezydent Bill Clinton powołał go do Amerykańskiej Rady ds. Ubezpieczeń Społecznych (US Social Security Advisory Board)a z kolei podczas prezydentury George?a W. Bush?a, Weinberger doradzał sekretarzowi skarbu państwa ds. regulacji podatkowych. – To dla mnie zaszczyt kierować tak wielką organizacją. Historia EY liczy ponad 100 lat, a naszą reputację budowaliśmy w oparciu o jakość świadczonych usług, uczciwość naszych pracowników i zaufanie klientów. Jestem gotów sprostać wyzwaniom przed jakimi w dynamicznie zmieniających się czasach stoi nasza firma ? mówi Mark Weinberger. – Jednocześnie w imieniu wszystkich pracowników, składam podziękowania przechodzącemu na emeryturę Jim?owi Turley?owi za wszystko co zrobił dla naszej organizacji podczas swojej 36-letniej pracy w EY. Mój poprzednik stworzył mocne fundamenty, na których będziemy opierać nasz rozwój w przyszłości. Nowe logo, nowa misja Zmiana na stanowisku globalnego CEO to jedno z 3 ważnych wydarzeń w EY, które miały miejsce 1 lipca 2013 roku. Od tego dnia firma posługuje się również skróconą nazwą marki oraz nowym logo. Odświeżonemu logotypowi towarzyszy slogan ?Building a better working world?, który komunikuje misję firmy polegającą na usprawnianiu otaczającej jej rzeczywistości.

A to już wiesz?  Już za trzy lata 3,5 tys. polskich firm będzie musiało raportować swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Ta kwestia jest też ważnym obszarem w logistyce [DEPESZA]

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy