Wiadomości branżowe

Mobile Positioning Platform firmy Ericsson został wybrany przez Bouygues Telecom do usługi i-mode

Bouygues Telecom wybrał firmę Ericsson na dostawcę i integratora Mobile Positioning System Platform (MPS), rozwiązania najnowszej generacji przeznaczonego na rynek konsumencki. Kontrakt podkreśla zainteresowanie Bouygues Telecom usługami pozycjonowania oraz umacnia pozycję firmy Ericsson we wprowadzaniu nowej aplikacji Mobile Internet.  „Rozwiązanie MPS firmy Ericsson, które jest kompatybilne ze wszystkimi telefonami komórkowymi oraz kartami SIM, ma dla Bouygues Telecom wielkie znaczenie we wprowadzaniu nowych jakości w usługach dodatkowych, a i-mode jest jak na razie największym sukcesem od chwili jego komercyjnego uruchomienia,” powiedział Frédéric Zimer, zastępca dyrektora generalnego z Bouygues Telecom. „Jesteśmy zadowoleni z faktu, że Bouygues Telecom wybrał Mobile Positioning System firmy Ericsson; usługi pozycjonowania są jednymi z najbardziej obiecujących dodatkowych aplikacji przeznaczonych na rynek konsumencki,” powiedział Torbjörn Folkebrandt, prezes Ericsson we

Bouygues Telecom wybrał firmę Ericsson na dostawcę i integratora Mobile Positioning System Platform (MPS), rozwiązania najnowszej generacji przeznaczonego na rynek konsumencki.

 

Kontrakt podkreśla zainteresowanie Bouygues Telecom usługami pozycjonowania oraz umacnia pozycję firmy Ericsson we wprowadzaniu nowej aplikacji Mobile Internet.

 

„Rozwiązanie MPS firmy Ericsson, które jest kompatybilne ze wszystkimi telefonami komórkowymi oraz kartami SIM, ma dla Bouygues Telecom wielkie znaczenie we wprowadzaniu nowych jakości w usługach dodatkowych, a i-mode jest jak na razie największym sukcesem od chwili jego komercyjnego uruchomienia,” powiedział Frédéric Zimer, zastępca dyrektora generalnego z Bouygues Telecom.

 

„Jesteśmy zadowoleni z faktu, że Bouygues Telecom wybrał Mobile Positioning System firmy Ericsson; usługi pozycjonowania są jednymi z najbardziej obiecujących dodatkowych aplikacji przeznaczonych na rynek konsumencki,” powiedział Torbjörn Folkebrandt, prezes Ericsson we Francji.

 

Mobile Positioning Platform jest rozwiązaniem dostosowanym do strategii Bouygues Telecom oraz do potrzeb klientów.

 

Z platformą MPS firmy Ericsson wszyscy klienci Bouygues Telecom, po wyrażeniu zgody, będą mieli dostęp do usług pozycjonowania, niezależnie od posiadanego telefon komórkowego czy karty SIM.

 

Platforma, w połączeniu z GPRS, MMS, SMS i usługami głosowymi, umożliwia operatorom wzbogacenie i zaoferowanie nowych usług docelowych, takich jak indywidualne informacje w zależności od pozycji geograficznej, oferty specjalne, pomoc w nagłych wypadkach, usługi bezpieczeństwa oraz rozrywkę.

 

Ericsson, globalny integrator rozwiązań, pracuje wraz z Cap Gemini Ernst & Young nad połączeniem platformy ze środowiskiem komputerowym Bouygues Telecom.

 

Ericsson, lider usług pozycjonowania

 

Podpisanie trzydziestego pierwszego kontraktu umocniło pozycję lidera firmy Ericsson na światowym rynku dostawców platformy MPS. Ericsson finalizuje również umowy na współpracę przy dostawie usług: Mobilaris, Compilo, Cityneo i Maporama.

 

Od 1997 roku, Ericsson jest liderem rozwoju rozwiązań pozycjonowania i ich standardyzacji. Positioning System firmy Ericsson odpowiada standardom OMA (Open Mobile Alliance), umożliwiając współoperatywność z sieciami komórkowymi pochodzącymi od różnych dostawców.

A to już wiesz?  Ernst & Young otwiera studentom drzwi do kariery – ruszają kolejne edycje konkursów EYe on Tax i EY Financial Challenger

 

Bouygues Telecom

 

Od momentu powstania Bouygues Telecom w 1996, celem firmy jest bycie wzorem operatora indywidualnej komunikacji na rynku telefonii komórkowej poprzez oferowanie klientom produktów łatwych w użyciu o wysokiej jakości i po przystępnej cenie. Potwierdzeniem innowacyjnej polityki firmy jest fakt, iż jest ona wiodącym operatorem telefonii komórkowej na świecie, obecnym w 160 krajach. i-modeÔ, „kieszonkowy Internet” oferowany przez Bouygues Telecom, został uruchomiony 15 października 2002 i do tej pory zdobył już we Francji prawie 100,000 użytkowników. Usługa, podzielona na 9 kategorii dostępnych już po trzech kliknięciach, składa się z ponad 100 praktycznych stron informacyjnych. Do tej pory abonenci usługi wymienili ponad 600,000 e-maili.

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy