Wiadomości branżowe

Money.pl nawiązał współpracę z netPR.pl

Portal finansowy Money.pl podpisał umowę partnerską z netPR.pl dotyczącą współpracy w zakresie działań public relations. Zawarcie umowy oznacza zaangażowanie się portalu, jako medium branżowego, w rozwijanie współczesnych standardów komunikacji z mediami.  Dzięki nawiązanej współpracy Money.pl będzie mogło korzystać z technologii biur prasowych rozwijanych przez netPR.pl jako firma komunikująca oraz medium, które jest adresatem informacji pochodzącej od biznesu. W założeniach nawiązanej współpracy jest również realizacja innych projektów mających na celu rozwój i promocję serwisów internetowych partnerów.  Biuro prasowe, które pojawi się w naszym portalu, usprawni nasz kontakt z mediami i z dziennikarzami i stanie się przydatnym narzędziem wspomagającym nasze działania PR mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR Money.pl. Podpisanie umowy z pewnością przyniesie korzyści obu stronom dodaje. Wsparcie merytoryczne, zagwarantowane dla projektu netPR.pl, przyczyni się do rozwoju produktów netPR.pl i lepszego dostosowania ich funkcji do

Portal finansowy Money.pl podpisał umowę partnerską z netPR.pl dotyczącą współpracy w zakresie działań public relations. Zawarcie umowy oznacza zaangażowanie się portalu, jako medium branżowego, w rozwijanie współczesnych standardów komunikacji z mediami. 

Dzięki nawiązanej współpracy Money.pl będzie mogło korzystać z technologii biur prasowych rozwijanych przez netPR.pl jako firma komunikująca oraz medium, które jest adresatem informacji pochodzącej od biznesu. W założeniach nawiązanej współpracy jest również realizacja innych projektów mających na celu rozwój i promocję serwisów internetowych partnerów. 

Biuro prasowe, które pojawi się w naszym portalu, usprawni nasz kontakt z mediami i z dziennikarzami i stanie się przydatnym narzędziem wspomagającym nasze działania PR mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR Money.pl. Podpisanie umowy z pewnością przyniesie korzyści obu stronom dodaje.

Wsparcie merytoryczne, zagwarantowane dla projektu netPR.pl, przyczyni się do rozwoju produktów netPR.pl i lepszego dostosowania ich funkcji do potrzeb redakcji Money.pl oraz pracujących w niej dziennikarzy.

Money.pl jest kolejnym renomowanym medium, które zdecydowalo się wesprzeć nasz projekt. Jako komunikator i odbiorca informacji może pomóc nam w tym, aby nasze usługi dla mediów stały na jak najwyższym poziomie, a na tym zależy nam najbardziej – mówi Marek Woźniak, dyrektor netPR.pl.

 

***

Money.pl – portal finansowy numer 1 w Polsce, największa w kraju platforma transakcyjna oferująca produkty i usługi finansowe on-line oraz portal dla małych i średnich firm. Według najnowszych wyników badań Prawdziwy Profil portal Money.pl odwiedza 155 tysięcy użytkowników miesięcznie, co lokuje go na pierwszej pozycji pod względem popularności wśród polskich portali finansowych i daje dużą przewagę nad kolejnym serwisem w rankingu – Bankierem (83 tys. użytkowników) oraz Expanderem (32 tys. użytkowników). Łączna miesięczna liczba odsłon przekracza 1,5 mln. Wartość produktów finansowych uruchomionych za pośrednictwem Platformy Transakcyjnej Money.Direct – głównego źródła przychodów spółki – wyniosła w I półroczu 2003 r. ponad 32 mln złotych i była o 38% wyższa niż w II półroczu roku 2002. Spółka na platformie oferuje ponad 50 produktów 25 instytucji finansowych, m.in. kredyty, rachunki osobiste i firmowe, leasing, fundusze inwestycyjne i inne.

***

netPR.pl dostarcza i rozwija profesjonalne narzędzia i usługi internetowe wspomagające działania public relations. Jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybuującego komunikaty prasowe – http://media.netPR.pl (wire service) oraz systemu monitoringu mediów online. Oferowane przez netPR.pl wirtualne biura prasowe, narzędzia online do indywidualnej komunikacji firmy z mediami oraz usługi web positioningu dają firmom gwarancję widoczności. netPR.pl jako jedyna firma w Polsce działa w ramach sieci partnerów NetBooster lidera w zakresie międzynarodowego pozycjonowania witryn. Współpracuje również z PR Newswire globalnym liderem w zakresie dystrybucji informacji biznesowych. 

Źródło netPR.pl. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Sztuczna inteligencja stwarza coraz więcej problemów. Pojawiają się kolejne pozwy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy