Wiadomości branżowe

To, co najważniejsze. Aktualności, opinie i całkiem nowy BIZNES ? nowy portal Wprost.pl

To, co najważniejsze. Aktualności, opinie i całkiem nowy BIZNES ? nowy portal Wprost.pl
30.08.2012 Komunikat prasowy To, co najważniejsze. Aktualności, opinie i całkiem nowy BIZNES ? nowy portal Wprost.pl 30.08.2012 18:13 Platforma Mediowa Point Group SA Duże zdjęcie

30.08.2012

Komunikat prasowy To, co najważniejsze. Aktualności, opinie i całkiem nowy BIZNES ? nowy portal Wprost.pl 30.08.2012 18:13 Platforma Mediowa Point Group SA Duże zdjęcie otwierające główny materiał, nowe, bardziej przejrzyste menu, przejrzysty układ treści, ekskluzywne materiały własne, materiały wideo oraz całkiem nowy dział Biznes ? to najważniejsze elementy nowego serwisu Wprost.pl. Serwis, a właściwie portal informacyjny Wprost.pl w nowej odsłonie został uruchomiony w czwartek rano. Za redakcję portalu odpowiada zintegrowany newsroom internetowy, którym kieruje Sylwester Latkowski. Wprost.pl w nowej odsłonie zyskał na czytelności i przejrzystości, nowa szata służy również podkreśleniu opiniotwórczego charakteru serwisu.Lepiej widoczne są elementy pozwalające na dzielenie się treściami Wprost.pl w serwisach społecznościowych, m.in.: Facebook (http://www.facebook.com/tygodnikwprost), Twitter (https://twitter.com/#!/TygodnikWPROST), Google+ i Wykop. Budowa strony głównej oraz stron otwierających poszczególne działy nie pozostawia wątpliwości, które informacje z punktu widzenia redakcji serwisu są najważniejsze. Usunięcie rozbudowanego menu z lewej kolumny spowodowało, że w serwisie jest więcej miejsca na tekst oraz prezentację zdjęć w galeriach, które towarzyszą tekstom. Zdjęcie główne artykułu zajmuje całą szerokość kolumny. W ten sposób portal nawiązuje do hasła promującego tygodnik WPROST ? ?To, co najważniejsze?. Uproszczona struktura serwisu obejmuje główne działy: Aktualności, Opinie, Biznes, Sport, Kultura, Życie oraz Forum, Tygodnik i Prenumeratę. W dziale Aktualności nowością jest nie tylko układ informacji, w którym główne teksty są przewijane, a przy tekstach prezentowane są wiadomości powiązane tematycznie, ale także dwa podserwisy. Oznaczenie ?Tylko u nas? pojawiło się na Wprost.pl się już w czerwcu jako oznaczenie ekskluzywnych materiałów przygotowanych przez redakcję tygodnika WPROST czy serwisu Wprost.pl. W nowym serwisie ?Tylko u nas? to osobny dział, do którego trafiają materiały pochodzące zarówno z papierowego WPROST, jak i realizowane przez internetowy newsroom Wprost.pl. Drugą nowością jest dział Wideo, w którym publikowane są materiały filmowe realizowane przez ekipę Wprost.pl, a także wybrane materiały multimedialne pochodzące z innych źródeł. Uporządkowany został dział Opinii, w którym znalazły się felietony z tygodnika WPROST, komentarze dziennikarzy WPROST i Wprost.pl do aktualnych wydarzeń oraz blogi m.in. dziennikarzy WPROST, ale także redaktorów i publicystów spoza redakcji. Nowy Wprost.pl promuje swoich autorów. Przy każdym materiale autorskim jest zdjęcie autora, a na podstronie z jego nazwiskiem można zapoznać się ze wszystkimi tekstami, jakie napisał dotąd dla WPROST i Wprost.pl. Zupełnie nowy w serwisie Wprost.pl jest dział Biznes obejmujący zintegrowany dawny dział Gospodarka Wprost.pl, serwis internetowy ?Bloomberg Businessweek Polska? oraz serwis biznesowy BusinessToday.pl. W dziale dostępne są aktualne informacje biznesowe i gospodarcze, materiały przygotowane przez kierowaną przez Cezarego Szymanka redakcję biznesową powstałą po połączeniu działu Biznes tygodnika WPROST z zespołem BBWP, artykuły z dwutygodnika ?Bloomberg Businessweek Polska?, a także bieżąca komentarze i opinie ekspertów. ?Bloomberg Businessweek Polska? jest partnerem działu. Wprost.pl jest jednym najstarszych polskich serwisów informacyjnych. Działa od 1995 r. Oprócz bieżących informacji Wprost.pl publikuje najciekawsze materiały z tygodnika WPROST, który od lat jest najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. Od wiosny 2012 r. trwały prace nad unowocześnieniem serwisu. W nowej strukturze zachowane zostały serwisy, które do tej pory powstały wokół Wprost.pl. Są to m.in.: – Ludzie Wprost- 30 lat Wprost- Rankingi Wprost- Kariera MBA- Finanse Osobiste- Nagrody KisielaW ramach serwisu Wprost.pl można również zasubskrybować newslettery zawierające informacje z ostatniej chwili, przegląd prasy, podsumowane dnia oraz zapowiedzi tygodnika. Wkrótce pojawi się także newsletter biznesowy. ***** Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika WPROST jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Od maja serwisem internetowym Wprost.pl kieruje Sylwester Latkowski. WPROST jest najczęściej cytowanym przez inne media polskim tygodnikiem opinii.

A to już wiesz?  Ericsson i Warner Music International podpisały umowę dotyczącą dystrybucji nagrań w 28 krajach europejskich

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy