Mousetrap Games wspiera terapię ADHD, agresji i złościJuż jesienią Rocat Jumpurr, gra wrocławskiego studia Mousetrap Games, będzie dostępna na platformie urządzenia Mightier, która pomaga dzieciom w nauce regulowania swoich
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu
Informacja prasowa21/06/2018Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetoweCyberprzestępcy coraz częściej przeprowadzają
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie wartość 5
Czy tablet może zastąpić rodziców?Obecnie nowoczesne technologie to stały element współczesnego świata, zaś kursy, szkolenia czy warsztaty językowe to już standard niezależnie od wieku uczestników. Wykorzystanew odpowied
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Informacja prasowaWarszawa, 06 czerwca 2019 r.Biurowy wellbeing – jak czuć się dobrze w pracy?Praca przy biurku – pojęcie bardzo znane wielu Polakom spełniającym się zawodowo. Godziny spędzone w pozycji siedzącej przez e
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami