Skip to content
sobota, 13 grudnia, 2025
Latest:
  • Innowacje przyspieszą transformację energetyczną i walkę ze zmianą klimatu. Ich twórcy mogą liczyć na wsparcie
  • Trwają prace nad aktem sprawiedliwości cyfrowej. Nowe przepisy mają ograniczyć manipulacje w e-commerce i mediach społecznościowych
  • Jeden zakaz może uderzyć w tysiące polskich gospodarstw. Plantatorzy tytoniu alarmują
  • Kolejowe przejścia graniczne na wschodzie kraju wymagają modernizacji. W planach szereg inwestycji na granicy z Ukrainą
  • Cyberataki i dezinformacja nabierają na sile w całej UE. Dodatkowe narzędzia w walce z tymi zjawiskami to konieczność
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Inżynier na rynku pracy

Aktualności i wiadomości prasowe: edukacja, praca, techologia

  • inzynierzy.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Edukacja
  • Inżynier
  • Nauka
  • Praca
  • Technologia
  • Wiadomości branżowe
    • Wydarzenia

j & f outsourcing s.a.c

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 inzynierzy.pl
  • Nowe technologie pomagają w walce z tzw. betonozą i chaosem reklamowym. Innowacje pozwalają lepiej zarządzać miastami i planować przestrzeń publiczną
  • Duży zastrzyk finansowy dla sektora zdrowia z KPO. Około 1,2 mld zł trafi na część badawczo-rozwojową i Centra Wsparcia Badań Klinicznych
  • W Polsce rusza program rekultywacji hałd kopalnianych. Jest w nich ukrytych nawet do 150 mln t węgla
  • Migranci lepiej zintegrowani ze społeczeństwem częściej zgłaszają dyskryminację. Naukowcy opisują paradoks integracji
  • Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE
Ciekawe artykuły

Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?

Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?
Szkoły przyszłości – jak technologia zmieni edukację?Warszawa, 27 stycznia 2020 – Postęp technologiczny zmienia przyzwyczajenia uczniów i nauczycieli. Już ponad 80% dzieci w wieku od 7 do 15 lat posiada telefon komórkowy,

PHIATON by CRESYN

PHIATON by CRESYN
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O

Spin-off z UW udostępnił darmową platformę do prowadzenia wykładów przez Internet

Spin-off z UW udostępnił darmową platformę do prowadzenia wykładów przez Internet
20 marca 2020 r.Spin-off z UW udostępnił darmową platformę do prowadzenia wykładów przez InternetSpółka spin-off z Uniwersytetu Warszawskiego uruchomiła darmową platformę, która pozwala wykładowcom prowadzić wykłady w

Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego

Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego
Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno�

Akademia Free2Play zakończona

Akademia Free2Play zakończona
Wrocław, listopad 2017 r.Informacja prasowaZobacz, jakie gry mobilne zwyciężyły w tegorocznej edycjiGerm Jam, Urban Mayor oraz Speed Hamster to tytuły trzech gier, które zwyciężyły w tegorocznej, 4. edycji Akademii Free2Pla

Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawca

Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawca
Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawcaW przyjętej przez rząd „Ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych or

Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych

Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowych
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł

Zostań swoją szefową! 7 powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobiet

Zostań swoją szefową! 7 powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobiet
Informacja prasowaWarszawa, 26.06.2019 r.Zostań swoją szefową! 7 powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobietPraca na etacie daje stabilność finansową, ale nie wszyscy potr

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów

Rynek wykorzystania danych z kosmosu rośnie – już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów
Już 4 na 5 powodzi w Europie monitorowanych jest za pomocą satelitów, a aplikacje informujące o zanieczyszczeniu powietrza biją rekordy popularności. To wszystko dzięki danym z kosmosu.Według raportu rocznego programu Copernic

Największe święto pasjonatów nauki w Gdyni!

Największe święto pasjonatów nauki w Gdyni!
Informacja prasowa z dnia 20 września 2017 r. W dniach 18-21 października w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia odbędzie się kolejna edycja święta pasjonatów nauki – Gdynia E(x)plory Week. W programie finał n
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGIPITKroll OntrackPGPLNPolitechnice GdaPolitechnika GdaPolitechniki GdaPRSMSUSAUSDVATWielkiej BrytaniiWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.