Warszawa, 15 lutego 2017 r.Informacja prasowaWspóładministratorzy danych – ułatwienie dla grup przedsiębiorstwUnijne przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) wprowadziły udogodnienia dla grup przedsiębiors
Prawie dwie godzinny dziennie siedzimy w necieCoraz cieplejsza pogoda i słońce za oknem, ale polskiego użytkownika sieci to nie powstrzymuje przed surfowaniem po cyberświecie. W maju z Internetu regularnie korzystało 28,3 mln Pol
Praca w grupie się opłaca. Czy na pewno?Mówi się, że, co dwie głowy to nie jedna, a działając wspólnie, można osiągnąć więcej. Ale czy zawsze? Korzyści płynące z pracy w grupie są oczywiste. A co z pracą samodzieln�
Zdrowy pracownik wykonuje pracę szybciej i skuteczniej. Pracodawcy coraz częściej szukają więc rozwiązań, które pomogą zadbać o samopoczucie ich podwładnych i zminimalizują czynniki niekorzystnie wpływające na ich zdrowie
20 marca 2020 r.Spin-off z UW udostępnił darmową platformę do prowadzenia wykładów przez InternetSpółka spin-off z Uniwersytetu Warszawskiego uruchomiła darmową platformę, która pozwala wykładowcom prowadzić wykłady w
CloudFerro nowym operatorem platformy chmurowej niemieckiej agencji kosmicznej Ruszyła nowa wersja platformy udostępniającej dane z europejskich satelitów dotyczące Niemiec – CODE-DE, za którą odpowiedzialna jest Niemiecka Ag
Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy
AVM na targach CEBIT 2018„Hello FRITZ!”: AVM przedstawia FRITZ!OS 7, ulepszenia infrastruktury Mesh i modele FRITZ!Box dla sieci o dużych prędkościachW czasie targów CEBIT w Hanowerze firma AVM po raz pierwszy prezentuje FRIT
5 porad jak uczyć się angielskiego na co dzieńZ postanowienia noworocznego o regularnej nauce angielskiego nici? Nie jesteś pewny swoich zdolności językowych i chcesz się zmotywować? Przygotowaliśmy podpowiedzi, które możes
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn