Informacja prasowa28 czerwca 2019Campfire Audio IO & Polaris2Żywe EmocjeProducent z Portland nie próżnuje i właśnie zaprezentował dwa kolejne produkty, tym razem pochylając się nad tymi, którzy nie chcą na dokanałow
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig
Praca hybrydowa i wyzwania dla cyberbezpieczeństwaW 2020 roku wiele firm musiało wprowadzić w nagłym trybie zmiany w swoim modelu działania, zaś dla wielu normą stała się praca zdalna. Kiedy pandemia COVID-19 ustąpi, niektó
Informacja prasowaToruń, 9 września 2021 r.Noctiluca członkiem Polskiej Platformy Technologicznej FotonikiNoctiluca, dynamicznie rozwijająca się spółka technologiczna z branży wyświetlaczy, dołączyła do Polskiej Platform
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i ChinyWedług danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. G
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Informacja prasowaWarszawa, 06 czerwca 2019 r.Biurowy wellbeing – jak czuć się dobrze w pracy?Praca przy biurku – pojęcie bardzo znane wielu Polakom spełniającym się zawodowo. Godziny spędzone w pozycji siedzącej przez e
Wytrącone z rutynyPrzed pandemią większość kobiet żyła w permanentnym niedoczasie i napięciu myśląc, że inaczej we współczesnym świecie po prostu się nie da. Kwarantanna wytrąciła Polkiz rutyny i pokazała, że jednak
Informacja PrasowaWarszawa, 1 sierpnia 2017r. Philips Lumify – kompletne USG w smartfonie!Ofiara wypadku drogowego czeka na pomoc. Chore na grypę dziecko leży w łóżku w pokoju z bólem brzucha. Piłkarz doznaje fatalnej kont
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami