Skip to content
wtorek, 16 września, 2025
Latest:
  • Ponad połowa Polaków nie wie, kiedy rusza system kaucyjny. 40 proc. obawia się związanego z nim wzrostu cen produktów
  • Media społecznościowe ważnym narzędziem w edukacji zdrowotnej. Problemem dezinformacja i duża liczba treści reklamowych
  • W obecnym modelu rozwoju kraje Europy Środkowo-Wschodniej nie dogonią Zachodu. Warunkiem jest wzrost nakładów na badania i rozwój
  • Trwają prace nad zmianami w ustawie o rzecznikach patentowych. Sami zainteresowani chcieliby rozszerzyć swoje kompetencje
  • Dekarbonizacja w ciepłownictwie przyspiesza. W Bydgoszczy nowe źródła gazowe zastąpią kotły węglowe
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Inżynier na rynku pracy

Aktualności i wiadomości prasowe: edukacja, praca, techologia

  • inzynierzy.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Edukacja
  • Inżynier
  • Nauka
  • Praca
  • Technologia
  • Wiadomości branżowe
    • Wydarzenia

outsourcing bdo

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 inzynierzy.pl
  • Google pomoże młodym ludziom zdobyć kompetencje cyfrowe. Eksperci w dziedzinie marketingu internetowego będą teraz poszukiwani na rynku pracy
  • Większość zwierząt w ogrodach zoologicznych ma neutralny stosunek do zwiedzających. Obecność człowieka wywołuje pozytywne reakcje u niewielu gatunków, w tym u słoni
  • Segment przydomowych mikroinstalacji fotowoltaicznych się odbudowuje. Do rozwiązania wciąż pozostaje problem przyłączeń do sieci i rozliczeń nadwyżek energii
  • Ludzie z problemami emocjonalnymi częściej wierzą w teorie spiskowe. Dają im one łatwe wyjaśnienia trudnych przeżyć
  • 62 proc. polskich pracowników pozytywnie ocenia swoje kompetencje cyfrowe. Większość chce je wciąż podnosić
Ciekawe artykuły

Zimowa sesja egzaminacyjna coraz bliżej – po co studentowi sezam?

Zimowa sesja egzaminacyjna coraz bliżej – po co studentowi sezam?
Warszawa 2021-01-22Zimowa sesja egzaminacyjna coraz bliżej – po co studentowi sezam?Już wkrótce studenci uczelni wyższych staną przed pierwszym poważnym wyzwaniem w obecnym roku akademickim – zimową sesją egzaminacyj

Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku

Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku
Sześć milionów cyberataków na Polskę w ciągu roku – główne źródła to USA, Francja, Rosja i ChinyWedług danych firmy F-Secure średnio 700 razy na godzinę podejmowane są próby przeprowadzenia cyberataków na Polskę. G

Czy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?

Czy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod

Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesie

Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesie
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia

Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet

Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet
Polski projekt „IT for SHE” najlepszym działaniem w Europie dla kobiet08-12-2017 | 13:37 | WarszawaWczoraj w Brukseli Mariya Gabriel, komisarz UE ds. gospodarki i społeczeństwa cyfrowego wręczyła nagrody European Dig

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych – czy popularny Snapchat chroni nasze informacje?

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych – czy popularny Snapchat chroni nasze informacje?
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so

AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniej

AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniej
Informacja prasowa22 maja 2018AURALIC seria G1 – najnowsza technologia Auralic – teraz za mniejWystawa Hi-End w Monachium – maj 2018 – produkty, takie jak oryginalny streamer bezprzewodowy i bridge ARIES oraz DAC VEGA po

Immersja językowa, jak nauczyć przedszkolaka języka obcego w domu?

Immersja językowa, jak nauczyć przedszkolaka języka obcego w domu?
Immersja językowa to nic innego jak całkowite „zanurzenie” dziecka w języku obcym tak jak dzieje się to w przypadku języka ojczystego. W ten sposób maluch poznaje otaczający go świat w dwóch, a czasem nawet trzech językac

Powrót mamy do pracy. Jak skutecznie pogodzić obowiązki rodzica i pracownika?

Powrót mamy do pracy. Jak skutecznie pogodzić obowiązki rodzica i pracownika?
Warszawa, 6 grudnia 2019 r.Informacja prasowaKończy się okres, w którym byłaś tylko ty i dziecko? Wiesz, że niebawem nastąpi moment, kiedy wrócisz do pracy, a twoje dziecko nie będzie już spędzać z tobą całych dni? To b

Jak zbudować silną markę online?

Jak zbudować silną markę online?
Jak zbudować silną markę online? Niezależnie od branży, rodzaju świadczonej usługi czy oferowanego produktu wszystkim przedsiębiorcom zależy na sprzedaży, stałym napływie klientów oraz dobrej renomie, która zapewnia reko
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Sie    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGIPITKroll OntrackPGPLNPolitechnice GdaPolitechnika GdaPolitechniki GdaPRSMSUSAUSDVATWielkiej BrytaniiWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.