INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Jak zbudować silną markę online? Niezależnie od branży, rodzaju świadczonej usługi czy oferowanego produktu wszystkim przedsiębiorcom zależy na sprzedaży, stałym napływie klientów oraz dobrej renomie, która zapewnia reko
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie wartość 5
5 porad jak uczyć się angielskiego na co dzieńZ postanowienia noworocznego o regularnej nauce angielskiego nici? Nie jesteś pewny swoich zdolności językowych i chcesz się zmotywować? Przygotowaliśmy podpowiedzi, które możes
komunikat prasowy 04.04.2019Bruksela zagłosowała przeciwko polskim przewoźnikomParlament Europejski przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krokw drodze do ostatecznego przyjęcia kluczowych zmian w
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Warszawa, 01.03.2018Finansowy cykl życia młodych Polakówna podstawie wyników badania „Dziurawa Kieszeń Polaka” platformy MAMMłodzi Polacy, choć zwykle nie posiadają jeszcze zbyt dużych oszczędności czy dochodów, któ
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
Informacja PrasowaWarszawa, 1 sierpnia 2017r. Philips Lumify – kompletne USG w smartfonie!Ofiara wypadku drogowego czeka na pomoc. Chore na grypę dziecko leży w łóżku w pokoju z bólem brzucha. Piłkarz doznaje fatalnej kont
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn