Skip to content
wtorek, 16 września, 2025
Latest:
  • Ponad połowa Polaków nie wie, kiedy rusza system kaucyjny. 40 proc. obawia się związanego z nim wzrostu cen produktów
  • Media społecznościowe ważnym narzędziem w edukacji zdrowotnej. Problemem dezinformacja i duża liczba treści reklamowych
  • W obecnym modelu rozwoju kraje Europy Środkowo-Wschodniej nie dogonią Zachodu. Warunkiem jest wzrost nakładów na badania i rozwój
  • Trwają prace nad zmianami w ustawie o rzecznikach patentowych. Sami zainteresowani chcieliby rozszerzyć swoje kompetencje
  • Dekarbonizacja w ciepłownictwie przyspiesza. W Bydgoszczy nowe źródła gazowe zastąpią kotły węglowe
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Inżynier na rynku pracy

Aktualności i wiadomości prasowe: edukacja, praca, techologia

  • inzynierzy.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Edukacja
  • Inżynier
  • Nauka
  • Praca
  • Technologia
  • Wiadomości branżowe
    • Wydarzenia

p&g outsourcing

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 inzynierzy.pl
  • Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy
  • Mikroprzedsiębiorcy mają niecały miesiąc na rozliczenie wsparcia z tarczy PFR 2.0. Dotyczy to ok. 40 tys. podmiotów
  • Imago PR realizuje projekt artystyczno ? edukacyjny dla ING Real Estate Development na Śląsku
  • Coraz więcej osób choruje na alzheimera. Do ograniczenia ryzyka wystąpienia tej choroby może się przyczynić kawa
  • Rośnie popularność zdalnej profilaktyki. Dzięki technologiom telemedycznym firma może nawet przebadać pracownika w biurze [DEPESZA]
Ciekawe artykuły

PHIATON by CRESYN

PHIATON by CRESYN
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O

Retail i FMCG oraz branża produkcyjna największymi odbiorcami usług IT – SoftServe podsumowuje I półrocze 2022

Retail i FMCG oraz branża produkcyjna największymi odbiorcami usług IT – SoftServe podsumowuje I półrocze 2022
9.08.2022, Warszawa.Retail i FMCG oraz branża produkcyjna największymi odbiorcami usług IT – SoftServe podsumowuje I półrocze 2022Komentarz Volodymira Semenyshyna, prezydenta regionu EMEA w SoftServeVolodymyr Semenyshyn – p

Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie

Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w Europie
Materiał prasowy 13.02.2019Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w EuropiePłaca minimalna w Polsce stale wzrasta od 2000 roku. Nowe stawki mają zastosowanie do wszystkich zawodów i branż, niezależnie

Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?

Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?
Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?Zamknięcie szkół i przedszkoli to trudne wyzwanie, które wymaga od rodziców zorganizowania rodzinnego dnia na nowo. Rodzice wymieniają się opieką nad maluchem, wymyślają

Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmury

Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmury
Informacja prasowa17/04/2018Passus SA inwestuje w spółkę realizującą projekty cloud dla dużych organizacji i start-upówChaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmuryPassus SA poinformował o inwestycji w now�

Pięć sposobów na to, aby podczas wakacji nie zapomnieć języka obcego

Pięć sposobów na to, aby podczas wakacji nie zapomnieć języka obcego
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 12 czerwca 2018 rokuWakacje to czas urlopów, wypoczynku i ogólnego resetu. Chcemy zapomnieć 
o codziennych obowiązkach, ale jednocześnie wolelibyśmy zachować w pamięci to, czego nauczyliśmy si�

Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?

Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?
Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�

Schneider Electric na 10. Forum Gospodarczym TIME: transformacja energetyki i Przemysł 4.0

Schneider Electric na 10. Forum Gospodarczym TIME: transformacja energetyki i Przemysł 4.0
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.

Kilometrówki zagrażają bezpieczeństwu na drogach

Kilometrówki zagrażają bezpieczeństwu na drogach
Informacja prasowa Warszawa, 28.03.2018 r. Państwowa Inspekcji Pracy rozpatruje kolejne skargi od kierowców, których pracodawcy rozliczają na podstawie tzw. kilometrówek. Pomimo że prawo zabrania uzależniania wypłaty od przej

Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018

Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2018 r. Transition Technologies na korzystnym i stabilnym kursie po Q1 2018Grupa Transition Technologies – lider IT w obszarze energii, gazu i przemysłu podsumowuje wstępne wyniki pierwszego kwa
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Wrzesień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« Sie    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGIPITKroll OntrackPGPLNPolitechnice GdaPolitechnika GdaPolitechniki GdaPRSMSUSAUSDVATWielkiej BrytaniiWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.