Baza, organizacja, inspiracja. Przygotuj pokój dla uczniaKoniec przedszkola i pójście do szkoły to dla kilkulatków jedna z najpoważniejszych zmian w życiu. W przypadku starszych dzieci, powrót do niej po wakacjach również by
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi
Informacja prasowaWarszawa, 26.06.2019 r.Zostań swoją szefową! 7 powodów, dla których własny biznes to najlepsza ścieżka kariery dla przedsiębiorczych kobietPraca na etacie daje stabilność finansową, ale nie wszyscy potr
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Mousetrap Games wspiera terapię ADHD, agresji i złościJuż jesienią Rocat Jumpurr, gra wrocławskiego studia Mousetrap Games, będzie dostępna na platformie urządzenia Mightier, która pomaga dzieciom w nauce regulowania swoich
Praca zdalna to jeden z najczęściej oczekiwanych przez pracowników benefitów. Wielu z nich wskazuje możliwość pracy spoza biura jako jeden z najważniejszych aspektów pozafinansowych zatrudnienia. Eksperci Fortinet przypominaj�
Informacja prasowa z d. 10.10.2019Największe wydarzenie naukowe w Polsce.Gdynia E(x)plory Week startuje 23 październikaProjekty badawcze młodych naukowców z całego kraju, dyskusje ekspertów dotyczące przyszłości polskich sz
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2020 r.Pokolenie Z: uczy się, studiuje, wchodzi na rynek pracy.A jak lubi odpoczywać?Najstarsi przedstawiciele pokolenia Z skończą w tym roku 25 lat. Nazywani są również generacją C od
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami