Wiadomości branżowe

Eksperci marketingowi radzą – 5 obszarów w które warto zainwestować

Zgodnie z prognozami ekspertów to video marketing, nowe media społecznościowe, automatyzacja marketingu i personalizacja, budowanie własnej marki oraz precyzyjne targetowanie reklam będą w marketingu dominującymi trendami w nadchodzącym kwartale.Wychodząc naprzeciw potrzebom rozwijającego się rynku marketingowego, firma MaxRoy.com przygotowała specjalną ofertę szkoleniową dotyczącą obszarów, które stanowią obecnie największy potencjał. Wiedzę właśnie w tym zakresie będzie można zdobyć podczas tygodnia szkoleń w Warszawie w dniach 15-20 czerwca 2015 roku.Tematy związane z video marketingiem zostaną poruszone na szkoleniu

Zgodnie z prognozami ekspertów to video marketing, nowe media społecznościowe, automatyzacja marketingu i personalizacja, budowanie własnej marki oraz precyzyjne targetowanie reklam będą w marketingu dominującymi trendami w nadchodzącym kwartale.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rozwijającego się rynku marketingowego, firma MaxRoy.com przygotowała specjalną ofertę szkoleniową dotyczącą obszarów, które stanowią obecnie największy potencjał. Wiedzę właśnie w tym zakresie będzie można zdobyć podczas tygodnia szkoleń w Warszawie w dniach 15-20 czerwca 2015 roku.

Tematy związane z video marketingiem zostaną poruszone na szkoleniu YouTube: Marketing & PR prowadzonym przez specjalistów z firmy MUSE ? Artura Kurasińskiego i Macieja Wróblewskiego. Warto w tę dziedzinę marketingu zainwestować, ponieważ nic nie przyciąga większej uwagi niż film, szczególnie obecnie ? w erze informacyjnego szumu. Wideo hipnotyzuje opowiadaną historią, szczególnie taką, która wzbudza emocje. Według ekspertów dobrze poprowadzony wideo marketing pozwala na zdobycie wysokiej liczby leadów. O tym, jak to zrobić, nauczą podczas szkolenia wykwalifikowani trenerzy.

Obecnie nie tylko Facebook pozwala na efektywne działania marketingowe. Do wiodących platform społecznościowych, które nieprzerwanie rosną w siłę dołączają Twitter, Instagram, Pinterest i Snapchat. Bartłomiej Rak, specjalista z branży interaktywnej (Socjomania), podczas szkolenia Marketing w social media (Twitter, Instagram, Pinterest, Snapchat) udowodni, że inne narzędzia mediów społecznościowych również mają ogromny wachlarz możliwości w zakresie promocji i pokaże on uczestnikom jak wykorzystać go w kampaniach.

Kolejny ważny kierunek w trendach marketingowych stanowi personalizacja i automatyzacja. Z tego zakresu przeszkoli uczestników Paweł Sala, 17 czerwca podczas E-mail Marketing Automation. Podzieli się on specjalistyczną wiedzą m.in. z zakresu wykorzystywania personalizacji i treści dynamicznych do tworzenia automatycznej komunikacji one-to-one, co pozwala marketerom zaoszczędzić kilkanaście godzin pracy.

Coraz bardziej istotną role odgrywać będzie także budowanie świadomości marki w Internecie. Aby skutecznie zaprezentować się w sieci, warto poznać spektrum możliwości jakie mamy w tym zakresie. Paweł Tkaczyk podczas szkolenia Blog i social media w budowaniu marki osobistej 16 czerwca wprowadzi w tajniki budowania marki, opowie, na czym się takie działanie opiera, oraz jakie narzędzia są w tym pomocne. Z kolei 19 czerwca Katarzyna Młynarczyk prowadząca LinkedIn i SlideShare zdradzi, jak te serwisy pomagają budować markę biznesową, poszerzać sieć profesjonalnych kontaktów oraz pozyskiwać potencjalnych klientów.

A to już wiesz?  Start-upy aktywnie włączają się w walkę ze zmianami klimatycznymi. Branża climate tech rośnie w siłę

Sposób na sprawdzenie skuteczności reklam przedstawi natomiast 18 czerwca Michał Bryś podczas szkolenia Google Tag Manager. Przy tak dużym napływie informacji, z jakim zmagamy się obecnie na co dzień, umiejętność operowania takim narzędziem przez marketera jest pożądana. Umożliwia ono skuteczne mierzenie efektywności akcji promocyjnych oraz śledzenie zachowań użytkowników na naszej stronie.

Jednym z ważniejszych szkoleń w ofercie MaxRoy.com jest także Jak zarabiać na stronach internetowych? – zagadnienie niesłabnące na popularności. Jest to pierwsze od lat szkolenie w Polsce na ten temat, pokazujące sprawdzone metody zarabiania na stronach internetowych. Wiedzę z tego zakresu w sobotę, 20 czerwca przekaże ekspert w tej dziedzinie ? Marcin Kosedowski. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak ,,postawić? pierwszą stronę internetową, co przynosi dochody, w co warto inwestować, a na co nie warto tracić czasu i pieniędzy.

Każdy, kto chce zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu strategii marketingowych zgodnych aktualnymi trendami, ma na to szansę podczas cyklu szkoleń w Warszawie 15-20 czerwca 2015 roku. Organizatorem wydarzenia jest MaxRoy.com, firma szkoleniowo-consutlingowa i wydawca portalu sprawnymarketing.pl.

Szczegółowy program szkoleń dostępny jest na stronie: searchmarketingweek.com.


dostarczył infoWire.pl

Źródło MaxROY.com.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy