Wiadomości branżowe

Ericsson laureatem nagrody Fierce Innovation

Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego oraz prewencyjnym wykrywaniu przyczyn problemów, które mogą wpłynąć na jakość obsługi klienta.Nagrodę przyznało jury złożone wyłącznie z przedstawicieli operatorów telekomunikacyjnych, takich jak Sprint, AT&T, Comcast, Cox i Verizon.Firma Ericsson poinformowała o otrzymaniu nagrody 2012 Fierce Innovation, przyznawanej przez wydawców magazynów FierceWireless, FierceTelecom i FierceCable oraz jury operatorów. Rozwiązanie Ericsson Experience Manager uzyskało najwyższe wyróżnienie w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS (Business and Operational Support Systems – systemy wspomagania procesów biznesowych i operacyjnych). Jurorzy docenili znakomite funkcje zarządzania doświadczeniami klientów i jakością usług, dzięki którym operatorzy mogą zapewnić swoim abonentom usługi na najwyższym poziomie.Experience Manager, jeden z komponentów pakietu Ericsson Assurance, wspomaga zarządzanie jakością usług poprzez
  • Rozwiązanie Ericsson Experience Manager otrzymało nagrodę w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS.
  • Experience Manager pomaga operatorom w kompleksowym monitorowaniu jakości usług w czasie zbliżonym do rzeczywistego oraz prewencyjnym wykrywaniu przyczyn problemów, które mogą wpłynąć na jakość obsługi klienta.
  • Nagrodę przyznało jury złożone wyłącznie z przedstawicieli operatorów telekomunikacyjnych, takich jak Sprint, AT&T, Comcast, Cox i Verizon.

Firma Ericsson poinformowała o otrzymaniu nagrody 2012 Fierce Innovation, przyznawanej przez wydawców magazynów FierceWireless, FierceTelecom i FierceCable oraz jury operatorów. Rozwiązanie Ericsson Experience Manager uzyskało najwyższe wyróżnienie w kategorii innowacji w zakresie systemów B/OSS (Business and Operational Support Systems ? systemy wspomagania procesów biznesowych i operacyjnych). Jurorzy docenili znakomite funkcje zarządzania doświadczeniami klientów i jakością usług, dzięki którym operatorzy mogą zapewnić swoim abonentom usługi na najwyższym poziomie.

<

p>Experience Manager, jeden z komponentów pakietu Ericsson Assurance, wspomaga zarządzanie jakością usług poprzez gromadzenie, wyszukiwanie i analizowanie pomiarów pochodzących z różnych elementów sieci, serwerów aplikacji i urządzeń użytkowników. Ułatwia szybkie wykrywanie problemów i ich przyczyn oraz ustalanie priorytetów reagowania na nie w sposób, który zapewnia stałą wysoką jakość usług. W rezultacie pomaga operatorom w zdobywaniu lojalności klientów, pozyskiwaniu nowych źródeł przychodów, szybszym rozwiązywaniu problemów oraz obniżeniu kosztów obsługi klientów.

?Pozytywne doświadczenia użytkowników zwiększają ich zainteresowanie nowymi usługami mobilnymi, co przekłada się na wyższe przychody operatorów? ? powiedziała Elisabetta Romano, dyrektor ds. systemów OSS w dziale rozwiązań wspomagających operacje biznesowe (Business Unit Support Solutions) w firmie Ericsson. ?Ericsson Experience Manager ułatwia operatorom monitorowanie i kontrolowanie doświadczeń klienta oraz utrzymanie ich na spójnym, wysokim poziomie. Jesteśmy dumni, że magazyn Fierce docenił nasze innowacje w zakresie wspomagania jakości usług?.

Laureaci nagród Fierce Innovation zostali wyłonieni przez jury złożone wyłącznie z przedstawicieli operatorów. Oto jego skład: Stephen Bye, dyrektor ds. technicznych i wiceprezes ds. rozwoju technologii i strategii, Sprint; Mattias Fridstrom, wiceprezes i dyrektor ds. technologii, TeliaSonera International; Abhi Ingle, wiceprezes ds. ekosystemów i innowacji, AT&T; Tom Nagel, wiceprezes ds. rozwoju firmy i strategii odpowiedzialny za usługi komunikacyjne i usługi przetwarzania danych, Comcast Cable; Todd Smith, dyrektor ds. relacji z mediami, Cox Communications; Jim Wales, dyrektor wykonawczy ds. sieci, Verizon. Jurorzy oceniali kandydatów według takich kryteriów, jak innowacje technologiczne, wyniki finansowe, pozycja na rynku oraz doświadczenia i zadowolenie klientów.

A to już wiesz?  Internet w pracy i w mieście - trendy konsumenckie 2013 roku


O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzystają ponad 2 miliardy abonentów.

Działamy w 180 krajach i zatrudniamy przeszło 100 000 pracowników. Forma Ericsson założona w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy