Wiadomości branżowe

Wrocław stawia na city employer branding

Wrocław stawia na city employer branding
04.12.2014 Komunikat prasowy Wrocław stawia na city employer branding 04.12.2014 07:44 mind progress Marka miasta to znacznie więcej niż turystyka. To także miejsce do pracy

04.12.2014

Komunikat prasowy Wrocław stawia na city employer branding 04.12.2014 07:44 mind progress Marka miasta to znacznie więcej niż turystyka. To także miejsce do pracy i życia. Udowodniła to pilotażowa edycja WRO DAY na Targach ?Inżynier na rynku pracy? w Lublinie. Przekonywano tam niemal 1.200 studentów i absolwentów, że w swojej karierze zawodowej warto postawić na stolicę Dolnego Śląska Unikatowy koncept akcji, realizowanej podczas jednych z większych targów kariery na Lubelszczyźnie, opierał się na uwypukleniu wartości związanych z budowaniem marki miasta i pracodawców. ? Podczas akcji chcieliśmy pokazać nasze miasto jako miejsce do rozwoju zawodowego i czasu spędzanego poza pracą ? mówi Dariusz Ostrowski, prezes zarządu Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, realizującej ten pilotażowy projekt we współpracy z 6 firmami mającymi siedzibę we Wrocławiu. ? Wykorzystywaliśmy do tego różnorodne narzędzia współczesnej komunikacji marketingowej, aby najpierw zaintrygować odbiorców wizytą na naszym stoisku, a potem już na samej Politechnice Lubelskiej udowodnić im, że w trakcie ich kariery zawodowej Wrocław gwarantuje dobry kierunek rozwoju. WRO DAY to oprócz akcji promocyjnej także specjalna strefa, którą wybudowano na terenie targów. Podczas niej studenci mogli odkrywać różne dzielnice stolicy Dolnego Śląska w specjalnej strefie chill-outu, spróbować wrocławskich przysmaków ? w tym tradycyjnych pączków ze śliwką, czy zupy serwowanej w stolicy Dolnego Śląska na początku XX wieku. Główną osią akcji był jednak kontakt z firmami działającymi we Wrocławiu, które prezentowały się na 6 stoiskach. Były to: REC Global, Viessman, Capegemini Software Solutions Center, Nokia, Luxoft, UNIT4 (TETA). Efekty pilotażowej akcji robią wrażenie. Tylko przez 4 godziny WRO DAY odwiedziło niemal 1.200 uczestników. Prawie co druga osoba uczestniczyła w specjalnym konkursie realizowanym w Fotobudce, w której można było wykonać zdjęcie, udostępnić je na Facebooku, a potem? wygrać weekend w stolicy Dolnego Śląska. Szczęśliwcami, którzy poznają tajemnice Wrocławia od podszewki podczas weekendu, będą Dominika Kmita oraz Piotr Ligoda. Akcja została także zauważona przez regionalne media na Lubelszczyźnie, które wskazały WRO DAY jako innowacyjny trend w komunikacji wykorzystany przez stolicę Dolnego Śląska w komunikacji z uczestnikami targów. Cały projekt dla Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej przygotowała i zrealizowała agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group.

A to już wiesz?  Sara Mazur nowym dyrektorem Ericsson Research

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy