Skip to content
poniedziałek, 16 czerwca, 2025
Latest:
  • Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
  • W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia
  • Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie
  • Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne
  • Bolt rozpoczyna szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Będzie wprowadzać także nowe funkcje bezpieczeństwa
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

Inżynier na rynku pracy

Aktualności i wiadomości prasowe: edukacja, praca, techologia

  • inzynierzy.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Edukacja
  • Inżynier
  • Nauka
  • Praca
  • Technologia
  • Wiadomości branżowe
    • Wydarzenia

a.p outsourcing jobs

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści Outsourcing Praca

Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści

2 sierpnia 20219 sierpnia 2021 inzynierzy.pl
  • Dom Wina wprowadza na polski rynek wina Chateaux z oferty Grupy Freixenet / Yvon Mau
  • W obliczu pandemii poziom cyfryzacji jest niewystarczający, ale coraz więcej usług dostępnych jest online. Być może wkrótce przez internet będzie można wziąć ślub
  • KIG apeluje o przesunięcie o 24 miesiące zmian w przepisach o cyberbezpieczeństwie. Pospieszne prace nad ustawą mogą wywołać chaos na rynku telekomunikacyjnym [DEPESZA]
  • Polski czytelnik na bakier z książką
  • Wymiana energii między konsumentami pozwoli kupować ją po dużo niższych stawkach. Przyszłością branży jest technologia blockchain
Ciekawe artykuły

Czym jesteśmy dla Google’a?

Czym jesteśmy dla Google’a?
Warszawa, 25.07.2018 r.Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej osób. Według raportu gs.s

CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i Comet

CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i Comet
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha

SoundBoks 2 -Nowy Wymiar Głośnika -Głośniejszy niż Samolot

SoundBoks 2 -Nowy Wymiar Głośnika -Głośniejszy niż Samolot
SoundBoks 2 -Nowy Wymiar Głośnika -Głośniejszy niż SamolotJeśli oczekujesz trochę więcej od życia a jednocześnie lubisz prostotę i szaleństwo -to musisz sprawdzić co potrafi SoundBoks 2.A w wielkim skrócie -SoundBoks 2

ASUS Republic of Gamers prezentuje najnowszą serię produktów dla graczy na targach IFA 2017

ASUS Republic of Gamers prezentuje najnowszą serię produktów dla graczy na targach IFA 2017
31 sierpnia 2017ASUS Republic of Gamers prezentuje najnowszą serię produktów dla graczy na targach IFA 2017Światowa premiera laptopa dla graczy ROG Chimera oraz zakrzywionego monitora gamingowego ROG Strix XG35VQ, a także europe

Czy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?

Czy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?
Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod

Internet możliwości – biznes zyskuje na IoT

Internet możliwości – biznes zyskuje na IoT
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoTWarszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym świecie będzie podłączonych do sieci, a do 2025 roku liczba ta wyniesi

Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?

Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?
Informacja prasowa21/06/2018Ruch szyfrowany – bezpieczny kanał komunikacji czy nowy kanał ataku dla cyberprzestępców?Coraz więcej ataków przez szyfrowane łącza internetoweCyberprzestępcy coraz częściej przeprowadzają

1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesu

1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesu
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�

Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5G

Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5G
Raport Vertiv: branża telekomunikacyjna i wyzwania związane z wdrożeniem 5GAż 70% firm telekomunikacyjnych ocenia perspektywy biznesowe związane z wdrożeniem sieci 5G jako bardzo pozytywne – wynika z badania 451 Research na zl

Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych

Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych
AVM na targach Mobile World Congress 2018Nowe modele FRITZ!Box do połączeń gigabitowych: WiFi w topologii mesh by uzyskać lepszą wydajność sieci domowej W czasie Mobile World Congress w Barcelonie (26.02-1.03.2018) firma AVM z
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Pandemia pomogła branży outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, eksponując jej korzyści
Czerwiec 2025
P W Ś C P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Maj    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ENERGAEricsson SpGrupa Allegro SpGSMIDGIPITKroll OntrackPGPLNPolitechnice GdaPolitechnika GdaPolitechniki GdaPRSMSUSAUSDVATWielkiej BrytaniiWWW
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.