Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Informacja prasowa 23/07/2019Minęło właśnie 5 lat od ogłoszenia otwarcia kodu Kubernetes przez GoogleGrape Up: Kubernetes zmienił sposób tworzenia aplikacjiW czerwcu minęło 5 lat kiedy to Google oficjalnie ogłosił otwarci
Komunikat prasowy Kraków, 21 września 2020 r.Michał Sosin, nowy Członek Zarządu wesprze MedApp w dalszej komercjalizacji i rozwoju produktów Rada Nadzorcza MedApp S.A. – polskiej spółki technologiczno-medyczn
Informacja prasowa15/03/2018Za sprawą polskiej firmy Passus SA testy aplikacji internetowych staną się dużo łatwiejszeAppStresser – nowe narzędzie do automatyzacji testów aplikacji wwwJuż niedługo będzie można dużo ł
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Warszawa, 01.03.2018Finansowy cykl życia młodych Polakówna podstawie wyników badania „Dziurawa Kieszeń Polaka” platformy MAMMłodzi Polacy, choć zwykle nie posiadają jeszcze zbyt dużych oszczędności czy dochodów, któ
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami