INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 12 czerwca 2018 rokuWakacje to czas urlopów, wypoczynku i ogólnego resetu. Chcemy zapomnieć
o codziennych obowiązkach, ale jednocześnie wolelibyśmy zachować w pamięci to, czego nauczyliśmy si�
CloudFerro nowym operatorem platformy chmurowej niemieckiej agencji kosmicznej Ruszyła nowa wersja platformy udostępniającej dane z europejskich satelitów dotyczące Niemiec – CODE-DE, za którą odpowiedzialna jest Niemiecka Ag
INFORMACJA PRASOWA9 marca 2018Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek stawia koreańskiego producenta Cresyn Co. Ltd. w czołówce producentów słuchawek dla największych marek świata. Około 90% produkcji to produkty O
20 sierpnia 2020 r.Nowy spin-off UW – wyszukiwarka na sterydach dla biznesu i inwestorówQuant_kit to nowa spółka technologiczna powołana przy Uniwersytecie Warszawskim. Jej celem jest wprowadzenie na rynek autorskiej technologi
ZNAMY JUŻ ZWYCIĘZCÓW KONKURSU NAUKOWEGO E(X)PLORY!Jakub Jędrzejewski i Michał Zwierz, uczniowie z Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim, którzy zbudowali silnik mikrofalowy zasilany energią elektryczną, wygral
Warszawa, 15 lutego 2018 r. — Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, ogłasza 8. edycję globalnego konkursu dla studentów „Go Green in the City”. Celem tej inicjatywy jest wyróż
Ericsson Radio Tech Day – 5G z Polski dla Europy„Tylko odważne decyzje w kierunku 5G doprowadzą do prawdziwych przemian społecznych. 5G to nie tylko rozwój technologiczny, ale zmiana filozofii działania” – powiedział Mis
Jak sprawić, by dziecko polubiło matematykę?Kolejny raz wyniki matur nie pozostawiły wątpliwości ? matematyka to przedmiot, który sprawia uczniom najwięcej problemów. W czym tkwi błąd? Jak zmienić podejście uczniów do ?k
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie ze strony kandydatów i zmniejs