Prawdziwy koszt „darmowych” usług online Kraków, 24 lipca 2019 r. – 54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych . Jednak przejęcie profilu to niejedy
Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć strategie wdrażania IoT lub ryzykować utratę rynku na rzecz bardziej zaan
Materiał prasowy 13.02.2019Przewoźniku płacz i płać, czyli o wynagrodzeniach minimalnych w EuropiePłaca minimalna w Polsce stale wzrasta od 2000 roku. Nowe stawki mają zastosowanie do wszystkich zawodów i branż, niezależnie
Konica Minolta wprowadzanowoczesne usługi w chmurze Warszawa, 4 lipca 2018 – Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż
20 marca 2020 r.Spin-off z UW udostępnił darmową platformę do prowadzenia wykładów przez InternetSpółka spin-off z Uniwersytetu Warszawskiego uruchomiła darmową platformę, która pozwala wykładowcom prowadzić wykłady w
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Informacja prasowa28 maja 2018 DIVOOM ATOM & POWER- Gejzery wśród głośników Bluetooth Głośniki Divoom od zawsze oferują wysokie parametry dźwięku oraz solidne wykonanie. A to wszystko w przystępnej cenie. Dzięki tem
Komunikat prasowy Kraków, 26 lutego 2021 r.MedApp jednym z siedmiu beneficjentów unijnego programu Maria Skłodowska-Curie – Horyzont 2020MedApp,
Informacja dla mediówPepsiCo zachęca absolwentów, aby odważyli się na więcej, dołączając do programu stażowego „Dare To Do More”Warszawa, 1 września 2020 rokuJako jeden z największych producentów żywności na świe
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami