Wiadomości branżowe

Pierwsze EKO biuro obsługi klienta w Polsce

Pierwsze EKO biuro obsługi klienta w Polsce
ENERGA otwiera pierwsze ekologiczne Biuro Obsługi Klienta. Do jego modernizacji i wyposażenia zostały użyte przyjazne środowisku materiały. Wkrótce w innych miastach powstaną kolejne takie placówki.  Grupa ENERGA to największy w Polsce producent energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Spółka inwestuje w kolejne „zielone" źródła energii, chce również w przyjazny środowisku naturalnemu sposób prowadzić inne działania, m.in. te związane z obsługą klienta. Pierwsza takie modelowe biuro - wyznaczający nowe standardy obsługi klientów - powstało w Olsztynie. Wystrój biura ma odzwierciedlać dbałość Grupy o środowisko, jako wartości przyświecającej jej działaniom, a także kształtować świadomość ekologiczną. To pierwsze z ośmiu biur obsługi, które powstaną w 2010 r. na terenie działania Grupy w: Gdańsku, Koszalinie, Słupsku, Elblągu, Toruniu, Kaliszu i Płocku.Ekologiczne wnętrzaPrzyjazne, przestronne i jasne wnętrza wykonane zostały z materiałów ekologicznych lub łatwo poddających się recyclingowi. Ściany pomalowane są ekologicznymi farbami,

ENERGA otwiera pierwsze ekologiczne Biuro Obsługi Klienta. Do jego modernizacji i wyposażenia zostały użyte przyjazne środowisku materiały. Wkrótce w innych miastach powstaną kolejne takie placówki. 

Grupa ENERGA to największy w Polsce producent energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. Spółka inwestuje w kolejne „zielone” źródła energii, chce również w przyjazny środowisku naturalnemu sposób prowadzić inne działania, m.in. te związane z obsługą klienta. Pierwsza takie modelowe biuro – wyznaczający nowe standardy obsługi klientów – powstało w Olsztynie. Wystrój biura ma odzwierciedlać dbałość Grupy o środowisko, jako wartości przyświecającej jej działaniom, a także kształtować świadomość ekologiczną. 

To pierwsze z ośmiu biur obsługi, które powstaną w 2010 r. na terenie działania Grupy w: Gdańsku, Koszalinie, Słupsku, Elblągu, Toruniu, Kaliszu i Płocku.

Ekologiczne wnętrza

Przyjazne, przestronne i jasne wnętrza wykonane zostały z materiałów ekologicznych lub łatwo poddających się recyclingowi. Ściany pomalowane są ekologicznymi farbami, podłoga dębowa wykonana jest z odpadów przemysłowych, a meble oklejone są naturalnym fornirem. Zrezygnowano z zastosowania materiałów typu pleksi czy innych tworzyw sztucznych. W pomieszczeniach zamontowane są żarówki energooszczędne, telewizor ledowy, a urządzenia elektryczne posiadają najwyższą klasę energooszczędności. Wystrój wnętrza utrzymany jest również w nurcie ekologicznym, z dużą ilością naturalnych roślin.

Usługi dla klientów

Biuro przygotowane jest do obsługiwania klientów indywidualnych, jak i klientów biznesowych, dla których zostały stworzone osobne stanowiska w wyznaczonym tzw. obszarze obsługi Klienta Biznesowego. W sali znajdują się samoobsługowe stanowiska, przy których klienci będą mogli skorzystać z wzorów wypełnionych wniosków, aby samodzielnie wypełnić formularze podczas oczekiwania w kolejce do konsultanta. Biuro zostało wyposażone w kiosk multimedialny umożliwiający połączenie i zalogowanie się do swojego konta w  e-BOK-u (elektronicznym biurem obsługi klienta) czy odwiedzenie stron internetowych ENERGI. Klienci będą mogli korzystać z bezpłatnego telefonu, umożliwiającego szybkie połączenie z obsługą tzw. call center.  Klienci będą obsługiwani kompleksowo. Oznacza to, że jeden konsultant będzie w stanie zająć się wszystkimi zgłoszonymi przez klienta sprawami, np. umową o przyłączenie do sieci energetycznej czy wyjaśnieniem niejasności związanych z fakturą. Podczas wizyty w BOK-u klient będzie mógł zapoznać się z nowymi ofertami, promocjami i usługami.

A to już wiesz?  ENERGA zaprasza na nowy plac zabaw

 

                                                                        ***

Grupa ENERGA jest jedną z czterech dużych polskich grup energetycznych. Głównym obszarem jej działalności jest wytwarzanie, obrót, dystrybucja i przesył energii. Obsługuje 2,8 mln klientów indywidualnych oraz ponad 300 tys. firm, co daje jej ok. 16-procentowy udział w rynku sprzedaży. Grupa ENERGA prowadzi działalność związaną z dystrybucją energii w północnej i środkowej Polsce, na obszarze 75 tys. km kw. Eksploatuje i utrzymuje w pełnej sprawności 162 tys. km linii energetycznych, przesyłając nimi ponad 20 TWh energii rocznie.

Grupa ENERGA to krajowy lider w produkcji energii ze źródeł odnawialnych.  45 elektrowni wodnych zapewnia jej 30-procentowy udział w rynku produkcji energii zielonej. Największe z elektrowni to zlokalizowana na Wiśle Elektrownia we Włocławku o mocy zainstalowanej 160,2 MW , a także Elektrownia Żydowo, która może osiągać moc 156 MW. Grupa ENERGA współpracuje także z lokalnymi wytwórcami energii ze źródeł odnawialnych. Do jej sieci przyłączone są liczne wiatraki, małe elektrownie wodne, biogazownie. Grupa odgrywa również wiodącą rolę na krajowym rynku sprzedaży praw majątkowych do świadectw pochodzenia ze źródeł odnawialnych.

Grupa ENERGA to jeden z największych pracodawców w Polsce – zatrudnia ponad 12,5 tys. osób.

Źródło Grupa ENERGA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy