Tematyka konferencji obejmuje takie zagadnienia jak strategia i komunikacja marki, biznesowe działania w mediach społecznościowych, prawne uwarunkowania działań online, filary budowania reputacji marki.
Warszawa 2021-01-22 Zimowa sesja egzaminacyjna coraz bliżej – po co studentowi sezam? Już wkrótce studenci uczelni wyższych staną przed pierwszym poważnym wyzwaniem w obecnym roku […]
Informacja prasowa 10/06/2019 Linuxpl.com zbadał polski rynek e-commerce, a potem stworzył hosting dedykowany dla PrestaShop PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commerce PrestaShop jest najpopularniejszym […]
2 października 2019 r. Naukowcy z UW i WUM połączyli siły z myślą o przyszłości medycyny Dalszy postęp w medycynie wymaga nie tylko przełomowych odkryć […]
• Börje Ekholm, prezes i dyrektor generalny Ericsson: setny kontrakt 5G jest kamieniem milowym, który odzwierciedla zaangażowanie firmy Ericsson na rynku komunikacyjnym na całym świecie […]
Informacja prasowa, Warszawa, 14.05.2018 r. Deficyt pracowników na polskim rynku pracy sprawia, że firmy coraz częściej decydują się na zatrudnianie cudzoziemców. Najchętniej o etat w […]
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA […]
Internet możliwości – biznes zyskuje na IoT Warszawa, 23 sierpnia 2018 – Szacuje się, że w ciągu zaledwie dwóch lat 25 miliardów urządzeń na całym […]
Warszawa, 19 marca 2018 r. Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się […]
Informacja prasowa 22 czerwca 2018 CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i Comet Amerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie […]