Tematyka konferencji obejmuje takie zagadnienia jak strategia i komunikacja marki, biznesowe działania w mediach społecznościowych, prawne uwarunkowania działań online, filary budowania reputacji marki.
materiał prasowy, 15.01.2020 r. Zmiany w wynagrodzeniach w 2020 roku W 2020 roku wzrost płacy minimalnej w Polsce jest najwyższy od 10 lat. Pensja minimum […]
Informacja prasowa Coraz więcej pracodawców wspiera swoich pracowników w roli rodziców, przygotowując dla nich działania nie tylko z okazji Dnia Dziecka. Takie podejście zwiększa zainteresowanie […]
KOMUNIKAT PRASOWY Warszawa, 16.09.2019 Od soboty 7 września br. weszły w życie zmiany w Kodeksie pracy. Uległy im zapisy dotyczące dyskryminacji i równego traktowania, mobbingu, […]
Warszawa, 19 listopada 2019 r. Tikkurila przeszkoli studentów ASP w Krakowie i Warszawie Ponad 60 studentów weźmie udział w warsztatach „Farby w architekturze” prowadzonych przez […]
Warszawa, 22 marca 2018 r. Autor: Konrad Gałaj-Emiliańczyk, Ekspert ds. ochrony danych, ODO 24. Administrator bezpieczeństwa informacji, prawnik. Wykładowca licznych konferencji i seminariów, autor branżowych […]
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. […]
komunikat prasowy 04.04.2019 Bruksela zagłosowała przeciwko polskim przewoźnikom Parlament Europejski przyjął tzw. pakiet mobilności. Jest to kolejny, przedostatni już krok w drodze do ostatecznego przyjęcia […]
2 października 2019 r. Naukowcy z UW i WUM połączyli siły z myślą o przyszłości medycyny Dalszy postęp w medycynie wymaga nie tylko przełomowych odkryć […]
Warszawa, 25.07.2018 r. Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej […]