Wiadomości branżowe

?Bloomberg Businessweek Polska?: kto stoi za Amber Gold. Marcin Plichta po raz pierwszy pokazuje twarz

?Bloomberg Businessweek Polska?: kto stoi za Amber Gold. Marcin Plichta po raz pierwszy pokazuje twarz
05.08.2012 Komunikat prasowy ?Bloomberg Businessweek Polska?: kto stoi za Amber Gold. Marcin Plichta po raz pierwszy pokazuje twarz 05.08.2012 11:07 Platforma Mediowa Point Group SA

05.08.2012

Komunikat prasowy ?Bloomberg Businessweek Polska?: kto stoi za Amber Gold. Marcin Plichta po raz pierwszy pokazuje twarz 05.08.2012 11:07 Platforma Mediowa Point Group SA Przed jego biznesem ostrzega Komisja Nadzoru Finansowego. Jego interesom przygląda się ABW. On sam broni się i oskarża: ?Ktoś próbuje zrobić ze mnie przestępcę. Te wszystkie sprawy, które się dzieją, mają doprowadzić do zniszczenia mojej firmy?. W najnowszym wydaniu ?Bloomberg Businessweek Polska? ? pierwsze i jedyne zdjęcia Marcina Plichty, prezesa Amber Gold. ?Nie zamierzam wyjeżdżać z kraju, szukam możliwości wznowienia wypłat klientom Amber Gold. Ale nie wykluczam, że będę musiał zamknąć firmę” ? mówi Marcin Plichta. Prezes Amber Gold w rozmowie z ?BBWP? dodaje, że ma wystarczająco dużo pieniędzy, by wszyscy dostali zwrot wpłaconych środków powiększonych o odsetki. ?Ale także chciałbym podlegać takim samym prawom jak banki w Polsce. Być pod nadzorem? ? dodaje Plichta. Twierdzi, że ktoś próbuje zrobić z niego przestępcę. ? Te wszystkie sprawy, które się dzieją, mają doprowadzić do operacyjnego zniszczenia Amber Gold. Wszystkie instytucje dookoła chcą pokazać, że działamy nielegalnie, choć funkcjonujemy w zgodzie z prawem ? ocenia. Ekskluzywne zdjęcia i rozmowa z prezesem Amber Gold ? w najnowszym wydaniu ?Bloomberg Businessweek Polska?. W ?BBWP? także zapowiedź radykalnych zmian. Premier mówi o oczyszczeniu spółek Skarbu Państwa i agencji z krewnych i znajomych polityków. Czy jednak nie powinien zacząć od naprawy tego, co dzieje tuż pod jego nosem, w gabinetach politycznych ministrów? ?Bloomberg Businessweek Polska? sprawdził, kto doradza ministrom odpowiedzialnym za gospodarkę i finanse. Sytuacja nie jest tam lepsza niż w spółkach Skarbu. Wszystko wskazuje na to, że jednym z najwybitniejszych w Polsce ekspertów jest Agnieszka Sędrowska-Szygenda. Ta 39-letnia absolwentka filozofii kieruje gabinetem politycznym ministra gospodarki Waldemara Pawlaka i pracuje na pół etatu jako doradca w gabinecie politycznym ministra pracy i polityki społecznej. Wcześniej zajmowała się? pisaniem książek. Kogo jeszcze spotkamy w gabinetach politycznych naszych ministrów i jakie są meandry ich urzędniczych karier ? o tym na łamach ?Bloomberg Businessweek Polska?. ?BBWP? sprawdza także, kiedy możemy się spodziewać liberalizacji cen energii. Od co najmniej trzech lat słyszy się, że rynek energii elektrycznej dla indywidualnych odbiorców zostanie uwolniony już w przyszłym roku. A tu ciągle nic. Teraz w sejmowych kuluarach znowu mówi się, że liberalizacja wejdzie w życie 1 stycznia 2013 roku. Więcej o tym, czy doczekamy się uwolnienia cen prądu, i kto na tym zyska ? na łamach ?Bloomberg Businessweek Polska?. W ?BBWP? również: sylwetka Andrew Masona, szefa? Grouponu, ile zarabiają polskie kluby piłkarskie, dlaczego minister sprawiedliwości Jarosław Gowin przeciąga deregulację zawodów, oraz znakomici polscy designerzy, którzy projektują kształty bmw, audi lub fordów. Nowy numer ?Bloomberg Businessweek Polska? w sprzedaży w poniedziałek, 6 sierpnia. E-wydanie ?Bloomberg Businessweek Polska? jest dostępne pod adresem http://ewydanie.bbwp.pl/index.php?act=users&sub=login. Użytkownicy iPhone?ów i iPadów oraz urządzeń obsługiwanych przez system operacyjny Android mogą pobrać cyfrową wersję pisma z AppStore i Android Market już od soboty wieczorem. ?Bloomberg Businessweek Polska? to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukazuje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy ?Bloomberg Businessweek?. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu ?Businessweek? przez Bloomberg w 2009 roku. Redaktorem naczelnym ?BBWP? jest Cezary Szymanek.

A to już wiesz?  Reklamy blokuje blisko 80 proc. internautów. Polacy stworzyli innowacyjną, skuteczniejszą formę dotarcia do klientów

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy