Wiadomości branżowe

CentrumPrasowe.net uruchomiło możliwość publikowania wiadomości prasowych

W serwisie CentrumPrasowe.net można samodzielnie publikować wiadomości prasowe. Będą one ukazywały się bez zmian i poprawek redakcyjnych, w wydzielonej sekcji PR, dostępnej z głównej strony serwisu. Niektóre z wiadomości zostaną również wykorzystane przez naszych dziennikarzy do tworzenia tekstów redakcyjnych.W celu samodzielnego publikowania wiadomości PR w serwisie CentrumPrasowe.net prosimy o:Zarejestrowanie się w serwisie W szczegółach konta, dostępnych po zalogowaniu prosimy podać jako użytkownika nazwę firmy, której będą dotyczyły wysyłane wiadomości PR. Można też zamieścić imię i nazwisko osoby wysyłającej wiadomości (na przykład: \"Com-Media, Joanna Gacka\" lub tylko \"Com-Media\"). Po zalogowaniu się w serwisie, proszę kliknąć na przycisk \"zamieść\" znajdujący się na górnej belce. Zasady zamieszczania komunikatów prasowych:Jedyną sekcją, w której komunikaty ukazują się bez zmian

W serwisie CentrumPrasowe.net można samodzielnie publikować wiadomości prasowe. Będą one ukazywały się bez zmian i poprawek redakcyjnych, w wydzielonej sekcji PR, dostępnej z głównej strony serwisu. Niektóre z wiadomości zostaną również wykorzystane przez naszych dziennikarzy do tworzenia tekstów redakcyjnych.
W celu samodzielnego publikowania wiadomości PR w serwisie CentrumPrasowe.net prosimy o:

  1. Zarejestrowanie się w serwisie
  2. W szczegółach konta, dostępnych po zalogowaniu prosimy podać jako użytkownika nazwę firmy, której będą dotyczyły wysyłane wiadomości PR. Można też zamieścić imię i nazwisko osoby wysyłającej wiadomości (na przykład: \”Com-Media, Joanna Gacka\” lub tylko \”Com-Media\”).
  3. Po zalogowaniu się w serwisie, proszę kliknąć na przycisk \”zamieść\” znajdujący się na górnej belce.

Zasady zamieszczania komunikatów prasowych:

  • Jedyną sekcją, w której komunikaty ukazują się bez zmian redakcyjnych jest sekcja \”Wiadomości PR\”. Jeśli chcecie Państwo, by informacja o ważnym wydarzeniu w Państwa firmie pojawiła się w sekcjach redaktorskich, proszę o przesłanie jej na adres [email protected]
  • Limitem dla wiadomości prasowych jednej firmy jest 4 wiadomości miesięcznie
  • Pojedyncza wiadomość nie powinna przekraczać 800 słów
  • Chęć dołączenia do wiadomości zdjęć lub innych znaków graficznych prosimy zgłosić pod adres [email protected]

Serdecznie zapraszamy do informowania naszych użytkowników o nowościach, poprzez publikowanie wiadomości prasowych.

Źródło Com-Media. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Zuckerberg wciąż kupuje

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy