Wiadomości branżowe

Firmy Ericsson i BT zainstalują w Wielkiej Brytanii komercyjną sieć wielousługową ENGINE Integral

Po udanym zakończeniu wstępnego etapu wdrożenia sieci ENGINE Integral, firmy Ericsson i BT rozpoczną instalowanie rozwiązania w  Wielkiej Brytanii. Uruchomienie sieci ENGINE Integral w konfiguracji „hybrydowej” jest ostatnim etapem programu System Nowej Generacji (NGS — Next Generation System), który stanowi część porozumienia ramowego o wartości 270 milionów funtów ,  zawartego w 1999 r. między firmami Ericsson i BT.  Wdrożenie nowych rozwiązań jest jednym z etapów trwającej obecnie ewolucji sieci nowej generacji BT. ENGINE Integral będzie stanowić rdzeń wielousługowej pakietowej sieci  szkieletowej BT, powiększając pojemność sieci. Dzięki temu będzie możliwe uporanie się z szybkim wzrostem ruchu generowanego przez obecne i przyszłe usługi świadczone zarówno przez firmę BT, jak i jej klientów hurtowych. Po udanym zakończeniu wstępnego etapu wdrożenia ,  system ENGINE Integral został formalnie zaakceptowany i można go wdrożyć w całej sieci. Rozwiązanie obejmuje również  zintegrowany, oparty na standardach, system zarządzania siecią  ENGINE Integral.  Pierwsze
Po udanym zakończeniu wstępnego etapu wdrożenia sieci ENGINE Integral, firmy Ericsson i BT rozpoczną instalowanie rozwiązania w  Wielkiej Brytanii. Uruchomienie sieci ENGINE Integral w konfiguracji „hybrydowej” jest ostatnim etapem programu System Nowej Generacji (NGS — Next Generation System), który stanowi część porozumienia ramowego o wartości 270 milionów funtów ,  zawartego w 1999 r. między firmami Ericsson i BT.
 
Wdrożenie nowych rozwiązań jest jednym z etapów trwającej obecnie ewolucji sieci nowej generacji BT. ENGINE Integral będzie stanowić rdzeń wielousługowej pakietowej sieci  szkieletowej BT, powiększając pojemność sieci. Dzięki temu będzie możliwe uporanie się z szybkim wzrostem ruchu generowanego przez obecne i przyszłe usługi świadczone zarówno przez firmę BT, jak i jej klientów hurtowych.
 
Po udanym zakończeniu wstępnego etapu wdrożenia ,  system ENGINE Integral został formalnie zaakceptowany i można go wdrożyć w całej sieci. Rozwiązanie obejmuje również  zintegrowany, oparty na standardach, system zarządzania siecią  ENGINE Integral.
 
Pierwsze przełączniki wielousługowe wdrożono w Londynie, Ilford oraz Reading w Anglii, a także w Glasgow w Szkocji. Każdy z nich obsługuje co tydzień 30 – 40 milionów połączeń głosowych.
 
Firmy BT i Ericsson planują do końca 2002 r. wdrożenie jeszcze 19 przełączników wielousługowych. Kompletna sieć ENGINE Integral będzie obsługiwać ponad 50% całego ruchu międzywęzłowego w sieci BT. System ENGINE Integral jest istotnym składnikiem programu Ericsson Engine Softswitch Solution.
 
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiągniętych we wstępnym etapie tego projektu. To poważny krok w stopniowym rozwoju najlepszej, według nas, sieci  nowej generacji” — powiedział Richard Newman, dyrektor ds. planowania i  obsługi transportu sieciowego w BT Wholesale.
 
„Z punktu widzenia Ericssona to wdrożenie jest ogromną szansą pokazania wszechstronnych możliwości systemu ENGINE Integral, ponieważ urządzenia obsługują tu jedno z najtrudniejszych środowisk na świecie” — powiedział Thomas Eriksson, szef programu ENGINE Core w firmie Ericsson. „Instalacja ENGINE Integral w całej Wielkiej Brytanii sprawi, że sieć BT stanie się nowoczesna i przyszłościowa”.
 
Partnerski program System Nowej Generacji (NGS — Next Generation System) firm BT i Ericsson został zainicjowany w 1999 r., kiedy to przeprowadzona została migracja sieci szkieletowej BT do wielousługowej sieci ENGINE. Od tego czasu obie firmy ściśle współpracują przy projektowaniu, integrowaniu oraz instalowaniu wielousługowej pakietowej sieci  szkieletowej  nowej generacji BT.
 
Informacje o rozwiązaniu ENGINE Integral
 
ENGINE Integral jest przetestowanym systemem typu Softswitch, który służy do świadczenia usług komercyjnych w wielu sieciach na całym świecie. ENGINE Integral zapewnia bezpieczną i szybką ewolucję od obecnie używanych sieci z komutacją łączy, poprzez wielousługowe sieci pakietowe, do jednolitych sieci IP. Rozwiązanie ENGINE Integral mogą wykorzystać również operatorzy wkraczający na rynek, którzy chcą od początku zbudować wielousługowe sieci klasy operatorskiej. W przeciwieństwie do obecnie używanych sieci, wyspecjalizowanych na potrzeby określonych zastosowań, takich jak telefonia  czy transmisja danych, sieć wielousługowa opiera się na jednej technice komutacji, dzięki czemu jej warstwa transportowa może być wykorzystywana przez wiele usług i aplikacji. W jednej sieci możliwa jest wtedy obsługa wideokonferencji, połączeń telefonicznych i sesji internetowych.
 
ENGINE Integral realizuje wszystkie obecnie świadczone usługi tradycyjnej telefonii (PSTN) oraz ISDN, zapewnia pełną obsługę sieci inteligentnej (IN — Intelligent Network) i gwarantowanie jakości usług (QoS) w czasie rzeczywistym, a także zaspokaja wymagania w zakresie niezawodności. Zabezpiecza więc w ten sposób poziom dotychczasowych przychodów operatora. Ponadto, dzięki możliwości realizacji połączeń ATM, IP, Frame Relay, MPLS oraz X.25, sieć ENGINE Integral umożliwia świadczenie wielu innych usług, takich jak wirtualne sieci prywatne IP (IP-VPN) czy linie dzierżawione.
 
W skład sieci ENGINE Integral wchodzą: rozwinięty system zarządzania, serwery telefoniczne, węzły brzegowe i rdzeniowe, wąsko- i szerokopasmowe węzły dostępowe podwójnego wykorzystania oraz wszechstronna oferta usług.
 
Ericsson kształtuje przyszłość mobilnej i szerokopasmowej komunikacji internetowej będąc liderem w dziedzinie technologii. Jako dostawca nowatorskich rozwiązań technologicznych w 140 krajach, pomaga w tworzeniu najpotężniejszych na świecie firm komunikacyjnych.< ?xml:namespace prefix = o ns = \"urn:schemas-microsoft-com:office:office\"/>

Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

A to już wiesz?  Naukowcy stwierdzili związek między drzemką a skłonnością do otyłości i nadciśnienia. Długie sjesty mogą być niekorzystne dla zdrowia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy